reede, 28. november 2008

"FÄNNITSOON #12": OSSMAN

"Fännitsooni" rubriik tutvustab teile täna kaheteistkümnendat Ninjafänni - prantslast Ossmanit.

-------------------------------
FÄNNITSOON #12:

Nimi: Ossman Zamime

Sünniaeg (Kuupäev/kuu/aasta): 5/01/1990

Elukoht: Prantsusmaa, Bordeaux

-------------------------------

VNP: Kui kaua oled Vanilla Ninjat fännanud ja millest see üldse alguse sai?

Ossman: Alguse sai see sellest, kui nägin saksa muusikakanalis Viva videot "Tough Enough". Fännasin bändi "When The Indians Cry" videoni - seejärel polnud mul enam võimalust Vivat vaadata ja ma ei kuulnud Ninjadest midagi. Mõni aeg hiljem uurisin Internetist bändi kohta infot ja nüüd olen kuulanud nende laule enam kui kaks aastat.

VNP: Milline Ninjadega seotud sündmus/esinemine on selle aja jooksul Sinu jaoks kõige olulisemaks olnud?

Ossman: Ei ole Vanilla Ninjat kunagi näinud.

VNP: Kes on Sinu lemmikNinja?

Ossman: Lemmikut mul pole, meeldinud on kõik Ninjad. Jälgin siiani ka Marya Roxxi tegemisi.

VNP: Tõelisel fännil on olemas autogrammikaardid, kõik plaadid, singlid ... Kuidas Sinu fännamine välja näeb? Kas vaikselt ja tagasihoidlikult või on ka Sul postrid seina peal jne?

Ossman: Prantsusmaal pole mul postreid ja autogramme võimalust soetada, aga mul on olemas kaks albumit.

VNP: Nimeta mõned oma lemmiklaulud Vanilla Ninjalt?

Ossman: "Metal Queen", "Insane In Vain", "Why?", "The Band That Never Existed", "Purunematu".

VNP: Vanilla Ninja parim album on...? Ning nende parim muusikavideo on...?

Ossman: Parim album: "Love Is War", parim muusikavideo: "Blue Tattoo".

Millist muusikat veel peale VN kuulad?

Ossman: Kuulan palju punkmuusikat, rocki, reggaet.. Ja eriti meeldib mulle prantsuse lauljatar Emma Daumas (25-aastane prantsuse laulja, kes saavutas tuntuse tõsielusarjas "Star Academy" - VNP).

VNP: Kust hangid Ninjade kohta infot ning kui palju oma vabast ajast neile pühendad?

Ossman: Pühendan vabast ajast umbes tunnike nädalas.

VNP: Kuidas Su perekond ja tuttavad Vanilla Ninjasse suhtuvad?

Ossman: Sõbrad pole mul Vanilla Ninja austajad, aga mõningaid nende laule teavad nad tänu mulle päris hästi.

VNP: Kuivõrd oled huvitatud eks-Ninjade tegemistest?

Ossman: Olen enam huvitatud Marya Roxxist.

VNP: Sinu soovid Vanilla Ninja liikmetele?

Ossman: Tulge Prantsusmaale!