reede, 28. november 2008

MAIROLD MILLERT: "JÄÄME PIRETIGA SÕPRADEKS KA PÄRAST SAADET "TANTSUD TÄHTEDEGA""

Buduaari online-intervjuu küsimustele vastas reedel tantsutäht Mairold Millert.

Mairoldilt küsiti muuhulgas seda, kas ta leidis "Tantsud tähtedega" saatest Piret Järvise näol omale hea sõbra ja kas nad suhtlevad veel. Siin on noormehe vastus:

"Piretis leidsin tõesti hea sõbra. Kui kellegi kohta üldse käivad need kolm sõna - ilus tark ja osav, siis see ongi Piret. Temaga oli ja on mul hästi kerge suhelda. Väga sarnane huumorimeel ja lihtsalt väga lõbus on Pireti seltskonnas. Ja mis kõige huvitavam, ta saab juba täpselt aru, mida ma mõtlen ka. Ta jättis algul mulle teise mulje, kui see, mis ta tegelikult on. Olen lihtsalt väga õnnelik, et just tema mulle partneriks sai. Ma ei ole kunagi aru saanud sellest, kuidas on võimalik, et kui keegi võistleb, siis on tähtis osavõtt mitte võit. Ma ei saanud sellest aru esimesel kuul. Äkki ma aga avastasin, et ma tõepoolest ei huvitunud enam võidust tantsusaates, vaid sellest, et kõike seda tuleks nautida ja tegelikult on tulemus parem. Usun, et jääme Piretiga sõpradeks ka pärast saadet "Tantsud tähtedega"."

Küsimusele, kas ta osaleks ka järgmisel hooajal tantsusaates, vastas Mairold, et ta mõtleks sellele. Hea meelega tantsiks ta taas koos Piretiga, aga kuna kaks aastat järjest samad paarid tantsida ei saa, siis peaksid saatetegijad talle Eda-Ines Etti tantsupartneriks ära rääkima. :)

Täispikka online-intervjuud Mairoldiga saad lugeda siit.