esmaspäev, 8. detsember 2008

"FÄNNITSOON" #14: EVITA

Vanilla Ninja Portaali "Fännitsooni" rubriik on viimasel ajal tutvustanud mitmeid välismaal elavaid Ninjafänne. Ei ole erandiks ka seekordne, järjekorras neljateistkümnes fänn - Lätis elav Evita. Järgmisel korral pöördume siiski tagasi kodumaale ja uurime, mida eestlastel Ninjade kohta öelda on...

-------------------------------
FÄNNITSOON #14:

Nimi: Evita

Sünniaeg (Kuupäev/kuu/aasta): 20/02/1992

Elukoht: Läti, Riia

-------------------------------

VNP: Kui kaua oled Vanilla Ninjat fännanud ja millest see üldse alguse sai?

Evita: Ma olen olnud Vanilla Ninja fänn peaaegu kuus aastat. Kõik algas aastal 2003, kui Vanilla Ninja sai Euroopas kuulsaks singliga "Tough Enough". Mulle meeldisid tüdrukud ja nende laul väga, asusin peagi otsima Internetist nende kohta infot ja tundsin, et seiklus on alanud!

VNP: Milline Ninjadega seotud sündmus/esinemine on selle aja jooksul Sinu jaoks kõige olulisemaks olnud?

Evita: Seni on kõige huvitavamaks esinemiseks olnud Vanilla Ninja "Restart tuuri" kontsert Tallinnas, 12. juunil. Nautisin bändi esitust ning ka kohtumine tüdrukutega oli lõbus ja huvitav. See päev oli eriline ka seetõttu, et kohtusin teistegi fännidega, kellega olin netis mõnda aega suhelnud. Nendega oli tõeliselt lahe kohtuda! See päev oli uute sõpruste, eesootavate seikluste ja reiside alguseks. Olen kindel, et mu järgmine reis Venemaale (9. detsembril) saab olema taas huvitav.

VNP: Kes on Sinu lemmikNinja?

Evita: Mul pole lemmikNinjat, nad on kõik väga armsad. Aga kui peaksin valima, siis ütleksin Lenna. Ma ei tea miks. Ta on lihtsalt nii meeldiv. Samuti meeldib mulle tema aktiivsus: bänd, teater, muusikaprojektid, aeg-ajalt telesaated, sport ja maalimine... See on lahe, et talle meeldivad nii erinevad asjad ja et ta tahab uusi asju katsetada. Paljud inimesed võiksid seda temalt õppida. Pole ime, et ta on nii paljudele meist eeskujuks, sealhulgas mulle. Ta annab mulle mu tegemistes inspiratsiooni.

VNP: Tõelisel fännil on olemas autogrammikaardid, kõik plaadid, singlid ... Kuidas Sinu fännamine välja näeb? Kas vaikselt ja tagasihoidlikult või on ka Sul postrid seina peal jne?

Evita: Ma ei arva, et "fänniasjad" näitavad, kui suur fänn sa oled. :smiley: Asjade kogumise koha pealt võtan väga vabalt.

Loomulikult on mul olemas kõik nende albumid, postrid on seintel, olemas on ka nende logodega riided, autogrammid ja fotod koos nendega. Samuti otsin iga päev nende kohta uudiseid, loen kõike, mis nende kohta kirjutatud on. Aga minu jaoks on fänniks olemine midagi enamat...

Mulle meeldib bänd kogu hingest ja mul pole nende kohta midagi halba öelda. Vahel võib olla olukordi, kus nad käituvad kummaliselt, aga ma austan nende valikuid. Ja kui ajakirjandus kirjutab nendest negatiivselt, siis ütlen: ja mis siis? Tegu on nende elude ja nende valikutega. Austan ja toetan neid kõiges, olenemata situatsioonidest. Olen olnud fänn aastaid ja olen kindel, et fännan neid ka edaspidi.

VNP: Nimeta mõned oma lemmiklaulud Vanilla Ninjalt?

Evita: Mu lemmiklaulud on "My Name", "Just Another Day to Live", "Cool Vibes", "Blue Tattoo", "Birds of Peace", "Crashing Through the Doors". Kogu "Love is War" album on hea... Meeldivad peaaegu kõik Vanilla Ninja laulud.

VNP: Vanilla Ninja parim album on...? Ning nende parim muusikavideo on...?

Evita: Minu jaoks on nende parim album "Love is War", sest selle plaadi kallal on Ninjad ise kõige enam tööd teinud - see on nende kõige "isiklikum" plaat.

Kõige parem video on neil minu arvates "Dangerzone" - just sellepärast, et seal käib hoogne tegevus. Aga ka "Rockstarzi" ja "Blue Tattoo" videod on väga-väga head.

Millist muusikat veel peale VN kuulad?

Evita: Olen sõber rohkem rockiliku muusikaga: Metallica, Iron Maiden, Opeth, Otep, Arch Enemy, Slayer, Three Days Grace, Cold, Bullet for My Valentine. Samuti ka Slide Fifty, Hoobastank, 30 Seconds to Mars ja paljud-paljud teised.

VNP: Kust hangid Ninjade kohta infot ning kui palju oma vabast ajast neile pühendad?

Evita: Saan infot erinevatelt inglise, eesti ja saksa fännilehtedelt. Vanilla Ninjale pühendan tund-kaks päevas. Arutelud foorumites võtavad päris suure aja...

VNP: Kuidas Su perekond ja tuttavad Vanilla Ninjasse suhtuvad?

Evita: Mu perekonnal pole midagi Vanilla Ninja vastu. Ema tuli minuga isegi Tallinnasse "Restart tuurile" - kaks tema lemmiklugu on Vanilla Ninjalt ja ta tahtis nende esinemist näha. Jäi väga rahule. :)

Sõpradele meeldivad mõned nende lood, aga üldiselt nad Ninjasid ei kuula. Siiski on tore, et neile mõned VN lood meeldivad ja neid vahel ka kuulavad.

VNP: Kuivõrd oled huvitatud eks-Ninjade tegemistest?

Evita: Pole eriti huvitatud. Alguses uurisin, mis laule nad teinud on, aga ausalt öeldes jätsid need mind külmaks. Samuti pole ma huvitatud nende plaanide või edu kohta. Nende muusika pole lihtsalt minu maitse. Aga ma soovin neile edu.

VNP: Sinu soovid Vanilla Ninja liikmetele?

Evita: Minu ainuke soov on, et nad saaksid alati teha seda, mida nad tahavad ja et nad ei seisaks tulevikus tõsiste probleemidega silmitsi! Loodetavasti täituvad kõik nende unistused. :)