reede, 5. detsember 2008

HEILI KLANDORFI LEMMIKUD OLID PIRET JA MAIROLD

Pühapäeval, 7. detsembril toimub Kanal 2 saate "Tantsud tähtedega" finaal, kus on vastakuti laulja Maarja-Liis Ilus ja tema partner Veiko Ratas ning tippkulturist Argo Ader koos oma partneri Helena Liiviga.

Uudistesaade "Reporter" küsis Kanal 2 avalike suhete juhilt ja tantsusaate peakonsultandilt Heili Klandorfilt, kes võidab tema arvates saate "Tantsud tähtedega".

"Mina olen täiesti neutraalne. Olen lihtsalt pealtvaataja, kaasaelaja ja korraldaja. Mul ei saa olla kahjuks ühtegi eelistust," kõlas vastuseks.

Küsiti ka seda, kellest tal kõige rohkem kahju on ja milline väljalangenud paaridest talle kõige rohkem meeldis.

"Mul on hästi kahju, et välja kukkusid Mairold ja Piret, sellepärast et esimesest kuni selle saateni oli Piret teinud kõige suurema hüppe arengus."

"Just siis, kui Piret hakkas ennast avama ja end tantsupõrandal mugavalt tundma, siis pidi ta kahjuks lahkuma. Sellest oli mul tegelikult kõige rohkem kahju."