kolmapäev, 16. detsember 2009

KATI: KAAMERAD TÖÖKOHAS MIND EI HEIDUTA

Viimasel ajal muutub üha populaarsemaks avaliku elu tegelaste tööelu kajastamine läbi interneti. Veebikaamerad on paigutatud mitmetesse kontoritesse, viimati näiteks Tallinna Linnavolikogu aseesimehe Katrin Saksa kabinetti. Buduaar uuris Tallinna Linnavalitsuses referendina töötavalt Katrin Siskalt, kas kaamerad tema kabinetis oleks talle probleemiks.

"Avaliku elu tegelasena olen tähelepanuga harjunud ja mul poleks selle vastu midagi, kui inimesed läbi veebikaamera mu töid-tegemisi jälgiksid," rääkis Kati Buduaarile. "Iseasi on, palju nad kaamera olemasolu korral minu argipäeva näeksid."

"Nimelt on referenditöö üpris liikuv. Näiteks täna oli mul mitu nõupidamist väljaspool maja ja õhtul on Tallinna linnapea jõuluvastuvõtt Raekojas. Linnaametnike aastalõpp on kiire, arutamist ootavad paljud uue aasta plaanid ja kontoris laua taga istuda ning dokumente vormistada praegu väga vajadust pole, enne kui põhiline tegevuskava paigas," selgitas ta.