esmaspäev, 14. detsember 2009

LENNA SALVESTAS DUETI MIHKEL RAUAGA (Täiendatud 15/12 @ 01:12)

Lenna Kuurmaa ja saate "Eesti otsib superstaari" karmikäeline kohtunik Mihkel Raud lindistasid dueti.

Lugu, mida Lenna ja Mihkel salvestasid, laulsid ka aastaid tagasi vennad Urbid. "Päris cover see siiski ei ole, sest nüüd andis Vaiko Eplik sellele loole hoopis teise viisi," sõnab Lenna Kroonika online-ile. Sõnade autoriks oli Mihkel Raua isa. Laulu pealkirjaks sai "Musta pori näkku", nagu ka Mihkli raamat.

Lugu saab varsti kuulata raadiojaamadest ja muidugi ka Lenna plaadilt, mis peaks ilmavalgust nägema 2010. aasta kevadel. "See lugu ongi minu esimese sooloalbumi esiksingel," teatab Lenna rõõmsalt.

Küsimusele, miks ta just Mihkliga duetti laulda tahtis, on Lennal kärme ja konkreetne vastus olemas. "Ta on jätnud mulle huvitava mulje, pean Mihklist väga lugu. Käisin tema ja Sal-Salleri ühistuuril "RaudSaller" ja seal esitas ta seda sama lugu akustilisel kitarril. See oli nii ilus!" räägib Lenna ja lisab, et juba pikka aega mõtles ta albumile panna ka ühe dueti ning pärast "RaudSallerit" oli ta kindel, et Mihkel on just õige inimene, kellega seda salvestada. "Ma alguses kartsin, et ta ei taha võibolla sama lugu salvestada, vaid tahab valida midagi muud, kuid õnneks oli ta nõus."

Koostöö sujus Lenna sõnul neil väga hästi. "Ta on tore inimene, andekas muusik. Küsisin temalt palju nõu seoses plaadiga. Loodame, et ka edaspidi saame koostööd teha!"

Ka Mihklil jätkub Lenna jaoks vaid positiivseid sõnu. "Lenna on mulle koguaeg meeldinud, juba sellest ajast, kui ta Vanilla Ninjas laulis. Ta on hästi kift!" räägib mees. "Tunneme üksteist juba mitu aastat ja kui ta tegi mulle pakkumise ühiselt lugu salvestada, siis ma ei mõelnud hetkegi, olin kohe nõus."

------
Peagi ilmuva uue singli puhul paiskab Lenna välja ka T-särgi, mille kujundas Janno Saft.

Lähemat infot leiad Heavy Mentali kodukalt.