reede, 12. veebruar 2010

PIRET: EHETE MEISTERDAMINE ON LÕBUS PROTSESS

Laupäeval on Viru Keskusest võimalik osta Eesti avaliku elu tegelaste disainitud ehteid, mille müügist saadud tulu annetatakse Heateo Sihtasutusele.

"Minu eesmärk nende ehetega on lihtne: ärgitada inimesi – nii nende ehete kandjaid kui ka lihtsalt uudistajaid – rohkem naeratama ja positiivseid mõtteid mõtlema," põhjendas Piret Järvis oma osalemist ehtemüügis Õhtulehele.

Tema sõnul oli ehete meisterdamine igati lõbus protsess. Pikkade tööpäevade kõrvalt ei pidanud ta paljuks nende valmistamisele ka hiliseid õhtutunde ohverdada. Seda enam, et käsitöö pole talle sugugi võõras. "Olen juba maast madalast kudumise, heegeldamise, õmblemise ja tikkimisega pidevalt kokku puutunud. Oma esinemiskostüümide juurde olen tegelikult ka varem ise ehteid meisterdanud või mõnest olemasolevast kaunistusest midagi endale meelepärasemat ümber kohendanud. Selles mõttes võib öelda, et olen juba vilunud ehtemeister," rääkis Järvis.

Praegu ta iga päev ehteid ei kanna. "Viimased paar aastat pole ma väga aktiivne ehtekandja olnud. Pigem ehin end korralikumalt enne esinemisi," ütles Piret.

Peale Piret Järvise tööde tulevad ehtebasaaril müügile Karolin Kuusiku, Anu Välba, Liisi Eesmaa, Merle Liivaku, Anu Saagimi, Jevgeni Fokini, Martin Saare, Kalamari, Tanel Padari ja Hannaliisa Uusma disainitud ehted ning neid hakkavad nad laupäeval kell 12 Viru Keskuses ise müüma.