neljapäev, 16. september 2010

REEDEL STARDIB "KELGUKOERTE" UUS HOOAEG. LENNAGA.

Lenna Kuurmaa tegi telesarja "Kelgukoerad" möödunud hooaja lõpus debüüdi kaitsepolitsei uurija Lilina. Juba sel reedel, 17. septembril kell 21:30 alustab sari Kanal 2-s uut hooaega ja Lenna näitleb seal taas - avaosas läheb ta koos uurija Kõstaga (Juhan Ulfsak) kontserdile.

"Ma tahan kindlasti näha, kuidas ma "Kelgukoertes" ekraanil paistan. Kas peab midagi muutma või keskenduma mingile spetsiifilisele iseloomujoonele," ütles Lenna ajakirjale Nädal. "Ma olen vähe mänginud ja seda enam ei taha, et rollid muutuksid samasugusteks. "Kodus keset linna" oli palju tööd ja võtteid ning kõiki osi ei saanud telekast järele vaadata. Seal läks kiiremini ja lihtsamalt, minu jaoks on "Kelgukoerad" suurem väljakutse."

Kokkupuudet politseiga on tal endal olnud vaid üks kord, kiirust ületades. "Pidin tõesti hommikul vara Tartusse jõudma ja jalg lihtsalt vajus pedaalile. Ma ei pannud üldse tähele ja sain trahvi kätte. See oli paar aastat tagasi. Praegu kasutan püsikiirusehoidjat."

Lisaks näitlemisele räägib Kuurmaa ajakirjale ka Vanilla Ninjast ja oma vabast ajast. Artiklit saad lugeda siit.