reede, 22. oktoober 2010

LENNA: "KRIMIMAAILM JÄÄB MINUST KAUGELE"

Täna, 22. oktoobri õhtul jõuab eetrisse kodumaise krimisarja "Kelgukoerad" sajas osa. Õhtuleht uuris, kui palju on teleekraanil kuritegevusega kokku puutunud kuulsustel päriselus pättidega pistmist olnud.

Lenna: "Minult ei ole mitte midagi varastatud, ma pole isegi ühtegi taskuvargust pealt näinud. Mul on väga hästi läinud! Ma pole ühegi sellise kriminaalse olukorraga kokku puutunud, kus oleks olnud midagi kahtlast või kui ma oleksin kartnud. Loodan, et ma nüüd ära ei sõnu! Minu lähedastel ei ole ka eriti midagi juhtunud. Meenub ainult see, et ühelt mu sõbrannalt rööviti kunagi ammu mobiiltelefon – tungiti kallale ja võeti ära.

Ma ei vaata ka eriti krimiseriaale. "Kelgukoeri" olen vaadanud, kui aega on. Aga ma ei vaata väga tihti telekat ja kui ma vaatan, siis pigem midagi positiivset ja meelelahutuslikku. Sünge krimimaailm jääb minust kaugele ja see on väga hea!"