teisipäev, 1. jaanuar 2008

TV3 NÄITAB NINJADE KONTSERTI

Ööl vastu kolmapäeva, 2. jaanuari (kell 2:45!! Hmm, mis kellaaeg....) näitab TV3 (taas) saadet ''Vanilla Ninja Live In Tallinn''. Tegu on bändi esinemisega Saku Suurhallis 10. detsembril 2005. Lisaks kontserdile intervjuud tüdrukutega, eksklusiivsed kaadrid lavatagusest elust ja palju muud huvitavat.

"Ma jäin kontserdiga väga rahule selles mõttes, et nii palju rahvast oli meie pärast kohale tulnud ja inimesed elasid kõik meile ülihästi kaasa. Suur aitäh teile kõigile, kes te meid vaatama tulite,'' ütles Piret Järvis 14. detsembril 2005 Vanilla Ninja Portaalile. ''Ka meie jaoks läks kõik enam-vähem viperusteta, kui välja arvata see, et monitorisaund laval oli kohati väga halb ja ma ei kuulnud oma häält ja kitarri nii hästi kui oleks tahtnud. Samas ootan ma huviga seda saadet, mis TV3 meie kontserdist tegi. Vaatan selle ära ja pärast seda saan öelda, kas ka minu arust oli kontsert hea, väga hea või suurepärane."

Päev hiljem kinnitas VNP-le ka Lenna, et esinemine läks hästi: "Jäin kontserdiga terviklikult väga rahule. Alguses oli jah natuke raskusi soundiga, aga mitte midagi hullu. Selliseid asju esineb tihti live'i puhul ja me oleme sellega harjunud. Kõige rohkem rõõmustas mind rahva reaktsioon kahele uuele loole. Milleks olid "Rockstarz" ja "Silence". Ka järelkajast olen kuulnud enamjaolt ainult väga positiivseid kommentaare uue materjali kohta, mis teeb mu meele rõõmsaks!"

SL Õhtulehe andmetel jälgis Vanilla Ninja kontserti Saku Suurhallis ~8000 inimest.