kolmapäev, 19. november 2008

LENNA BLOGI PORTAALIS TOPTOP.EE

Lenna tegi netiportaalis TopTop.ee esimese sissekande oma uude New Yorgi päevikusse (postitatud 17. novembril kell 23:21):

''Hei, kõik toredad TopTop-portaali külastajad!
Mina, Lenna, viibin siis hetkel Suures Õunas ehk linnas nimega New York :) Otsustasin põgusalt teada anda, kuidas mul siin läheb, mis ma põnevat teinud olen, mida siiani näinud olen.

Natukene taustast. Jõudsin siia 4.oktoobril, tulin õppima kooli nimega TVI-Actors Studio.

Alguses oli päris raske, sest pikalt kellegagi ei tegeldud, nii nagu tulid, visati kohe pea ees külma vette. Tuli kohe vooluga kaasa minna ja teha, mis küsiti :) Niisiis läkski esimene nädal koolis puhtalt sellele, et aru saada, mis vibe on ja kuidas asjad käivad. Süsteemile pihta saamine.

Nüüdseks on juba pool õppest läbi ja kõik on väga lahe, aina paremaks läheb. Kindlasti tunnen ennast nüüd palju vabamalt, sest alustades on kõik võrdselt keerulises olukorras. Ehk, ma ei olnud üksi messed up tunnetega.

Tunnid on kõik väga põnevad. On draamatunnid, kus erinevaid tehnikaid õpetatakse, tehakse erinevaid ülesandeid - ehk selline "basic acting study".

Mu enda üks lemmiktunde on "scene study", kus saame partneriga ette valmistada ja töötada ühe stseeni kallal ning selle siis klassile esitada. Teine väga tore "klass" on improvisatsioon. Ja loomulikult filminäitlemine.

Kokkuvõttes on koolis väga lahe ja just see, mida otsisin.
Aga aitab vist koolist, räägin natukene ka, mis ma selle kuu jooksul väljaspool kooli teinud olen.

Käisin kahte kontserti vaatamas - Coldplay, soojendas Duffy. Ja teine kontsert oli MTV Live Rock Show, kus esinesid Dashboard Confessional, Plain White T-s ja Panic at the Disco.

Coldplay oli muidugi super. Tõesti väga-väga hea, arvan et üks parimaid kontserte, mida üldse kunagi külastanud olen.

Siis, nagu ikka, pannakse New Yorki talvehooajal üles liuväljad, kus saavad kõik uisutamas käia. Sel nädalavahetusel käisingi teiste eestlastega koos uisutamas, väga tore oli.

Kuigi palju aega koolist üle ei jää, üritan nii palju kui võimalik new yorgilikke asju kogeda.

Mul on veel tegelikult päris palju rääkida ja öelda, aga hoian siis selle järgmiseks korraks.

kuulmiseni,
Lenna''