pühapäev, 2. november 2008

LENNA KEHASTUS HALLOWEENI-PEOL PÕHJAMAISEKS POCAHONTASEKS

Lenna Kuurmaa kirjutas Vanilla Ninja Portaalile oma Halloweenist...

''Hey,

Halloween Ameerikas on pöörane. New York on koht kus toimub igal aastal halloweeni paraad, milles osalevad ja tulevad vaatama sajad tuhanded inimesed. Umbes miljon inimest oli sel aastal sealt läbi marssinud. Kuna sõbrad siin ütlesid, et see on kindlasti üks asi mida ma pean tegema ja nägema kui olen siin halloweeni ajal, siis nii ma tegin. Kostüüm oli kohustuslik. Kuna ma ei leidnud, et oleks mõtet täis kostüümi kostüümipoest endale osta (raha niigi kulub elamisele) siis tegin oma versiooni väikestest detailidest ja aksessuaaridest kombineerides- olin põhjamaine pocahontas. :)

Paraad oli tõesti tohutu. Ma arvasin et mind litsutakse lihtsalt laiaks. Aga õnneks leidsime oma tee sõpradeni läbi meeletu massi, kes kõik tahtsid kuhugi suunas liikuda, kõik jäid õnneks terveks meie seas. Aga kiirabil ja haiglatel oli sellegipoolest tööd kõvasti.

Peale paraadi mindi siis pundiga klubidesse. Igalpool oli tegelikult suht raske liikuda, pidi rassima läbi masside, samuti klubides. Kostüümid olid vägevad ja elamus kindlasti erakordne, aga tore ja samas kergendav oli varahommikul koju jõuda.

Selline oli minu halloween siin, jääme nüüd valimisi ootama. Muust siin praegu ei räägita. Kõigil närvid pingul, kas Obama ikka võidab. Oleks ilus!

Kallid
Lenna''