reede, 7. november 2008

MAIROLD MILLERT ALUSTAB MODELLIKARJÄÄRI

Saatest "Tantsud tähtedega" tuntust kogunud Mairold Millert alustab modellikarjääri. Pärast tantsusaate finaali kirjutab Mairold alla lepingule liitumaks VIP Models agentuuriga, milles lööb kaasa ka tippmodell Delisa Maria Varik.

''Agentuur kuhu kutsuti on VIP Models. Seda siis tegelikult juba enne "Tantsud tähtedega" saadet, aga tants on siiski olnud mu hinges rohkem kui pool mu elust ja selles osalemine oli minu jaoks sel hetkel tähtsam kui mõni muu projekt. Seega lükkasin teema senikauaks kõrvale," jutustas Piret Järvise tantsupartner Buduaarile.

''Eks siin ole lähitulevikus näha, mis elu toob. Ei taha kunagi liialt unistada, proovin võtta päeva korraga, elada hetkes ja seda nautida. Tean ka, et meesmodellidel on hoopis raskem läbi lüüa kui naismodellidel. Mina tahan hetkel lihtsalt uut kogemust ja ma arvan, et modellindus on päris huvitav uus kogemus mu elus.''

Foto: VIP Models