teisipäev, 30. detsember 2008

VNP AASTALÕPUINTERVJUU PIRET JÄRVISEGA

Aastavahetus on ukse ees ja Vanilla Ninja Portaal võttis ühendust Piret Järvisega, et esitada mõned küsimused lõppeva aasta kohta.

VNP: Aastavahetus on kokkuvõtete tegemise aeg. Millised laulud sulle lõppeval aastal kõige enam meeldisid ja millised käisid eriti närvidele? :)

Piret: Minu 2008. aasta vaieldamatud lemmikplaadid, need mis ribadeks said kuulatud, olid Kings Of Leoni "Only By The Night" ja Kosmikute "Ainus, mis jääb, on BEAT". Esimeselt pärinevad ka minu selle aasta lemmiklood "Sex On Fire" ja "Use Somebody". Aga ka Danko Jonesi "Code Of The Road" oli minu üks vaieldamatuid lemmiklugusid aastal 2008.

VNP: 2008. aasta parim filmielamus?

Piret: Kindlasti "Sweeney Todd", milles Johnny Depp mängis mõrvarist habemeajajat. Üks aegade stiilsemaid filme.

VNP: Millised olid sinu arvates Vanilla Ninja suurimad õnnestumised ja ebaõnnestumised 2008. aastal?

Piret: Suurim õnnestumine oli kindlasti võit Vina Del Maris ja väga kift oli üle pika aja jälle Eestis tuuril olla.

VNP: Ninjade viimane album "Love is War" tuli müügile 2006. aasta mais. On mingitki lootust, et 2009. aastal ilmub uus plaat? Kas teil on mõtteid ja materjali uue albumi jaoks ning kuidas on lood plaadifirmaga, kes selle välja peaks andma - kas olete juba maad uurinud?

Piret: Kindlasti tahaks plaadi kallal nokitsema hakata ja lähiajal on selline asi täitsa plaanis.

VNP: Kolm kuumimat teemat seoses sinuga olid lõppeval aastal kindlasti sinu kihlus Kallervo Karuga (kuigi tegelikult on sellest juba möödunud aasta), osalemine tantsusaates ning poseerimine aktifotodel. Alustame algusest. Millised tantsud sulle saates kõige enam meeldisid, mis on saanud sinu kleitidest ja kas suhtlete veel Mairoldiga?

Piret: Ära õpitud tantsudest meeldisid mulle kõige rohkem kvikstep ja jive. Mõlemale tantsule tegi Mairold väga keerulised ja suurt võhma nõudvad kavad. Seda suurem oli rahuldus sellest, kui need lõpuks otsast-lõpuni korralikult ära suutsin tantsida. Endal on kõige rohkem kahju sellest, et ma pasodoblet selgeks ei jõudnud õppida – pasodoble on tants, mis ma usun, oleks minu olemusega kõige paremini haakunud ja kõige ehedamalt välja tulnud. Kleidid on mul kõik ilusti alles ja kavatsen need endale mälestuseks jätta. Mairoldiga suhtlen endiselt.

VNP: Sinu ja Lenna aktifotod olid heategevusoksjoni "Amour - Vahet pole" nõutuimad ja müüdi lõpuks 55 000 krooni eest. Mis põhjusel Indrek Galetinile jah-sõna sai antud ja kas poseerimine oli raskem või kergem kui arvasid?

Piret: Indreku näituse tagamõte oli mulle vägagi meeltmööda, seega jäin tema ettepanekuga projektis kaasa lüüa kohe nõusse. Tagantjärgi olen aga eriti rahul, et osaleda otsustasin, sest tänu meile sai AIDSi ennetuseks kogutud vägagi märkimisväärne summa. Ma pole kunagi olnud väga suur fotoshootingute fänn, aga "Amouri" sessioon kulges igati lõbusalt ja üsna kiirelt – pildid said tehtud kõigest poole tunniga...

VNP: Ja nüüd kõige põletavam küsimus: kas 2009. aastal on oodata sinu ja Kalle pulmi? :)

Piret: Eks näis. Abiellumine pole ju ometigi 100 meetri jooksu finiš, et sinna jubeda kiirusega tormama peaks. Kuna meil on oma pulmade osas üsna kõrged ja mitte nii lihtsasti teostatavad nõudmised, siis ilmselt tuleb õiget hetke veel natuke oodata.

VNP: Kas peale Ladina-Ameerika ja Venemaa reiside käisid 2008. aastal veel välismaad avastamas?

Piret: Sel aastal olin võrdlemisi kodune. Suvel käisin välismaa avastamise asemel hoopiski meie kaunist kodumaad imetlemas.

VNP: Kas lõppeval aastal ilmus sinu kohta mõni selline artikkel, mille sisuga sa kohe kuidagi nõustuda ei saa? Ehk siis: mõni täiesti väljamõeldud või "pooleldi juurde mõeldud uudis"?

Piret: Pärast seda, kui "Justi" peatoimetaja vahetus ja "Roosade Uudiste" (loe: välja mõeldud idiootsete uudiste) rubriik ära kadus, on asjad siinsel kollase ajakirjanduse maastikul kõvasti normaalsemaks muutunud. Aga mälu värskendamiseks toksisin Õhtulehe otsingumootorisse oma nime sisse ja paar naljakat pealkirja ja artiklit siiski leidus. Näiteks on kirjutatud, et ma olevat "Tantsud Tähtedega" saates kvikstepi harjutades peaga radiaatorisse lennanud!? Tõsi, ma küll kukkusin ühes trennis, aga et peaga radiaatorisse...:D. Siis mina ja Lauri Pedaja oleme Õhtulehe andmeil uus kuum paar ja Vanilla Ninja olevat läbinud imagomuutuse – minu arust on juuksepikenduste panemist imagomuutuseks nimetada natuke liiast. Vähemalt ei tulnud see aasta ühtegi totaalset väljamõeldist – a'la et Piret Järvis on ahelsuitseja. :D

VNP: Kus kavatsed veeta aastavahetuse ning mida ootad järgmiselt aastalt?

Piret: Plaanid on selles osas veel täitsa lahtised. On paar varianti - millise kasuks otsustan selgub ilmselt alles aasta viimase päeva pärastlõunal. Nagu tavaliselt. ;)