esmaspäev, 12. jaanuar 2009

"PEALINNA" 7 KÜSIMUST KATILE

Ajaleht "Pealinn" esitas Katrin Siskale seitse küsimust.

1. Kuidas oled uude ametisse sisse elanud?

Referendi amet on vaheldusrikas ja põnev, siinne töökollektiiv asjalik ja meeldiv. Põhjalikuma ülevaate saaksin anda umbes kuu aja pärast, siis olen sisse elanud.

2. Millega tegeled vabal ajal?

Varahommikuti teen joogat, muul ajal regulaarselt sporti. Näiteks käin jõusaalis ja piki randa sörkjooksu tegemas. Mängin tihti klaverit.

3. Kas jääb aega ka õpinguteks?

Jah, õpin ülikoolis kaugõppes juurat. Enamus materjali tuleb selgeks saada iseseisvalt, kohal käin vaid mõned korrad kuus.

4. Oled teinud paljusid asju, aga milline oleks tulevikus amet, mis sulle tõeliselt huvi pakuks?

Praegune eluolu meeldib mulle. Teen asju, mis pakuvad rõõmu ja rahuldust. Eks tulevikku näitab aeg!

5. Kui kaua kavatsed olla Vanilla Ninja liige?

Elu lõpuni! Oleme nüüdseks peaaegu seitse aastat Pireti ja Lennaga seda vahvat bändi teinud ja teeme ka edaspidi.

6. Millises filmis võiks kõlada Vanilla Ninja muusika?

Mõnes James Bondi filmis. Minu meelest on need filmid olnud läbi aegade õnnestunumad linateosed, iga järgmine osa on parem kui eelmine. Mulle meeldib kvaliteetne action ja meie rokilik naispower-muusika sobiks sinna ideaalselt.

7. Milline tundub Tallinn kaugete suurlinnadega võrreldes?

Kõik käidud kohad on miskitmoodi erilised. Kaugemad suurlinnad nagu Tokyo, Kaplinn, New York, Mumbai ja Bangkok on vast kõige eksootilisemad ja seiklusterohkemad. Tallinn on aga kõige südamelähedasem. Siia on mul alati hea meel tagasi tulla, kuna siin on mu kodu.