reede, 6. veebruar 2009

KUIDAS MÖÖDUB PIRETI 25-S SÜNNIPÄEV?

Piret Järvise kiri Vanilla Ninja Portaali lugejatele:

"Suured tänud õnnesoovide eest!

Minu sünnipäev on alates varastest hommikutundidest olnud hästi meeleolukas ja tegutsemisrohke. Kui kell sai 00.00 ja kätte jõudis 6. veebruar, olin oma vanemate pool, kes mulle laulsid ja andsid kingitused kätte. Mõned tunnikesed maganud, lippasin Ithaka Mariaga proove tegema, sest esinen koos temaga homses Eesti Laule tutvustavas saates. Nüüd sain korraks söömas käia ja püüan natuke veel asju ajada, et õhtul Eesti Laulu soundchecki jõuda. Suurt pidu täna pidama ei hakka, sest lihtsalt aega ei jää selleks. Aga ma tänan kõiki, kes mind mu vanemaks saamise päeval heade mõtetega meeles pidasid! Hoian teie häid soove endaga terve aasta kaasas ja püüan nende jõul palju häid asju korda saata.

Kallistan kõiki kõvasti!

P."