reede, 6. veebruar 2009

PIRET JÄRVIS AHISTAJA KÜÜSIS

Täna tähistab Piret Järvis oma 25. sünnipäeva. Juba selle nädala esmaspäeval hakkas ennast selleks puhuks ette valmistama aga Pireti kauaaegne ahistaja.

Umbes 50ndates mees on proovinud erinevatest kohtadest ja pidevalt saada Piret Järvise telefoninumbrit. Sel puhul on põhjuseks soov naisele sünnipäevaõnnitlusi edastada.

"Oh jah," ohkab selle peale Piret. "Ma tean jah, et on üks mees, kes helistab minu töökohtadesse, tüütab minu sõpru ja nende sugulasi, käib neil isegi ukse taga, küsides minu telefoninumbrit. Õnneks pole siiani keegi andnud," ütleb Piret ajakirjale Naised ning loodab, et keegi kunagi ei annagi.

"Ma tean ka, et ta käib tänaval, tülitab inimesi ja räägib neile minust, vahel küsib, kas keegi teab, kust mind leida," ütleb Piret, lisades, et korra olevat sama mees ka Pireti enda poole sama küsimusega pöördunud. "Õnneks ei tundnud ta mind ära!" See on iseenesest eriti naljakas – fänn, kes oma iidolit reaalelus kohates ära ei tunne. Samas väidab mees ajakirjanikele helistades, et tundvat Piretit eri versioonide kohaselt kas sünnist saati või pikka aega isiklikult ja väga hästi.

Mees on nüüdseks Piretit ligi kaks aastat ahistanud ja tundub, et ei mõtlegi järele jätta. "Mul on temast kahju, kuid samas ei soovi ma talle halba," ütleb Piret hoolimata sellest, et mees aeg-ajalt ta elu äärmiselt ebameeldivaks suudab muuta. Mida salapärane austaja taotleb, on siiani selgusetuks jäänud, sest mehe eesmärk ei näi olevat mitte niivõrd kaunile lauljannale lähenemiskatseid teha, vaid temast – ükskõik kellega – lihtsalt rääkida.