esmaspäev, 23. veebruar 2009

PIRET JÄRVIS ON HINGELT LOODUSLAPS

Muusik Piret Järvis on küll välimuselt kui šikk linnapreili, kuid sisimas on ta tegelikult looduslaps. Oma lapsepõlves veetis ta suved eranditult maal vanavanemate juures, kirjutab Kroonika.

Eesti muusik, ansambli Vanilla Ninja kitarrist ja laulja ning MTV saatejuht Piret Järvis tunnistas, et pole kunagi otseselt linnas elanud, kuna südames on ta looduslaps. "Olen südalinnas elanud vaid kaks kuud Saksamaal, Kölnis, kus Lennaga oma viimast albumit kirjutasime ja salvestasime. Valdavalt aga olen elanud ikka mõnes rahulikumas äärelinnas, kus leidub rohkelt rohelust," rääkis Piret ning lisas, et oma lapsepõlve suved veetis ta eranditult kõik alati maal vanavanemate juures.

"Eks ma olengi hingelt rohkem looduslaps, kes eelistab linnamelule iga kell vaikust, värsket õhku ja jalutuskäiku metsa vahel või mere ääres!" Selline keskkond teeb teda õnnelikuks, kuid linn on alati Järvise elu lahutamatu osa. Töö, õpingud ning muud asjaajamised viivad mind sinna põhimõtteliselt iga päev, ütles neitsik.

Lisaks maaelu armastamisele on ta hetkel loobunud igapäevaselt kandmast pea kõikidest ehetest. "Eks esinemistel kannan ma kõikvõimalikke kilinaid, kulinaid, ketikesi, vöid, lindikesi ja kõike muud sellesamast endiselt. Lava jaoks on mõnus ja vajalik ennast korralikult üles lüüa. Aga tõsi ta on, et viimasel ajal igapäevaselt ma nii suur ehete kandja, kui varem, enam pole!"

Hetkel on ainus ehe, mida ta pidevalt kannab, kõrvarõngas vasaku kõrvalesta ülaosas, olgugi et kõrvarõngaauke on tal tegelikult kokku 6.