esmaspäev, 23. märts 2009

KATRIN KUULUTAS VÄLJA KONKURSI ''TALLINNA LAUL''

Kolmapäeval, 18. märtsil osales Katrin Siska Tallinna Linnavalitsuse iganädalasel pressikonverentsil, kus kuulutas välja konkursi "Tallinna Laul":

"Täna kuulutame välja konkursi "Tallinna Laul", mis kestab kuni 15. maini 2009. Eesmärgiks on uudisloomingu kaudu tunnustada Tallinna linna eripära, esiletoovaid laule ning nende autoreid. Soovime leida kauni, rõõmsameelse ja kaasahaarava laulu Tallinnast.

/.../

Laul peab olema kinnises pakendis kvaliteetsel kujul heliplaadil, eestikeelsed sõnad ja noodid paberile trükitud ning eraldi kinnine ümbrik, mille sees on autori nimi. Pakend tuleb toimetada Tallinna Linnavalitsusse aadressil Vabaduse Väljak 7, Tallinn, kabinet 606. Viimane tähtaeg on 29. aprill kell 3 päeval."

Delfi küsis Katrinilt, kas Vanilla Ninja ka laulukonkursil osaleb.

"Ei, Vanilla Ninja ei saa osaleda, kuna mina olen üks toimkonna liige. Küll aga on teretulnud sinna osalema Piret Järvis ja Lenna Kuurmaa, juhul kui nad soovivad sellest osa võtta ja neil on aega selleks."

Kas te teate, kas nad soovivad seda teha? Äkki nad andsidki teile idee, et korraldage konkurss?

"Ei, nendelt ei saanud ma seda ideed."

Kas Tallinna Linnavalitsuses igav ei ole töötada?

"Ei, mul on väga huvitav kogu aeg."

Kogu aeg? Kuidas esimene pressikonverents tundus?

"See ei olnud minu esimene pressikonverents. Küll aga esimene pressikonverents, kus ma istusin laua taga. Tundus nii nagu pressikonverentsid ikka, ma olen Vanilla Ninjaga päris palju pressikonverentse teinud viimase seitsme aasta jooksul, nii et see ei olnud minu jaoks midagi uut."

Konkursil "Tallinna Laul" hindab laule viieliikmeline žürii, mille koosseis avalikustatakse alles pärast tulemuste selgumist.

"Kui me avalikustaksime viis nime ja üks neist jääks otsustamise ajaks näiteks haigeks või ei saaks mingil muul põhjusel tulla, siis tuleks konkursi reeglite kohaselt otsustamine edasi lükata. Või siis tekiks küsimus, et "miks see inimene on žüriis selle inimese asemel?"," rääkis Katrin.

Sellise olukorra vältimiseks on räägitakse rohkem kui viie inimesega, nende seast selgub lõpuks viis žürii liiget, kes laulude hindamise ajaks kindlasti saavad kokku tulla.

Seega ei saakski lauluvõistluse hindajaid veel praegu teatavaks teha, sest žürii lõplik koosseis on teadmata ka komisjonile endale.

"Aga paanikaks pole põhjust, need on kõik Eesti meediale tuntud inimesed," lubas Kati.

* Tallinna Linnavalitsuse pressikonverentsi video, fotod.