esmaspäev, 23. märts 2009

KATRIN TELESAATES "PAAR"

Katrin Siska oli 19. märtsil külaliseks ETV saates "Paar".

Saatejuht Anu Välbaga kõneldi Vanilla Ninjast ning Kati tööst Tallinna Linnavalitsuses.

Anu Välba alustas intervjuud hiljutise uudisega sellest, et Ninjade laul "Club Kung Fu" on coverdatud Lõuna-Aafrika muusiku poolt.

Katrin tunnistas, et on asjaga kursis, kuid pole veel jõudnud lugu kuulata. Seepeale mängiti talle katkendit loo videost. Kati muheles ja tunnistas, et on tõepoolest sama lugu.

"Mis elu Vanilla Ninja hetkel üldse elab, olete sellises tardunud olekus?" küsis saatejuht.

"Me oleme sellises... puhkeolekus praegu. Võtame rahulikult, toimetame omi asju ja valmistume tegelikult kiiremaks kevadeks ja mõnusaks suveks," pajatas Kati (lükates seega ümber fännide sahinad selle kohta, et bänd nokitseb stuudios juba uue albumi kallal).

"Meil on plaanis 15. mail Tallinna päeval üks väga suur etteaste orkestriga."

"Tuleb aga tõdeda, et Vanilla Ninja paremad päevad on ikka möödas, jäävad sinna Saksamaa-aega?", uuris Anu Välba.

"Ei tea, ei ütleks nii. Eks neid paremaid päevi on ikka-jälle uuesti tulnud. Näiteks peale Saksamaad olid meil väga head päevad Tshiilis, kus me tõime suure võidu koju. Ma loodan, et neid päevi tuleb veel."

Rääkides oma tööst Tallinna Linnavalitsuses mainis Kati, et jagab töökabinetti numbriga 606 kahe toreda naisreferendiga.

Kaunitar kinnitas, et erakondadega ta ühineda ei plaani: "Ma arvan, et nii tulevad kõige õigemad otsused ja nii ei hakka keegi mulle kaikaid kodaratesse loopima vastaserakonnast. Sest et juba praegu ma olen seda tunda saanud, et tullakse väga ebaviisakaid küsimusi küsima. Ma ju ei ole mitte kuskil [erakonnas - VNP]. Ma teen oma asja ja ma loodan, et sellest on palju head meelt paljudele inimestele."

*Kati intervjuu "Paarile" (18/03/09)