neljapäev, 26. märts 2009

LENNA: MA EI OLE RASE!

Seltskonnaajakirjanduse veergudel on viimasel ajal mitmeid kordi murtud pead selle üle, kas Lenna Kuurmaa võib olla lapseootel.

Õhtulehe ajakirjanik Mari-Leen Albers kirjutab oma blogis järgmist:

"Kas Lenna Kuurmaa on rase? Seda küsimust on minult küsinud mitmed inimesed. Küsinud, sest ma olen teda viimasel ajal tihti oma silmaga näinud.

Inimesed kurdavad, et Lenna on pärast USAst naasmist kõvasti priskemaks muutunud. "Ta nägu oli nagu kuu muusikaauhindade jagamisel," ütles üks. "Vaata ta reisi, need ei olnud varem nii jämedad," kurtis teine.

Mina olen viimasel ajal nüüd Lennat suisa passinud, no ei ole kõhtu! Mina ei saa üldse aru, et ta paksemaks oleks läinud.

Minu meelest on Lenna üks väheseid avaliku elu tegelasi, kes on väga ilus ja seda alati - nii retuusides kui õhtukleidis.

Võimalik, et olen teda liiga tihti näinud, seepärast ei tähelda ka paari lisakilo. Aga mis peamine, olgu ta juurde võtnud või ei, ta on endiselt väga seksikas ja ilus.

Viimasel nädalavahetusel tekkis mul ka võimalus temaga raseduse teemadel vestelda: "Ei, ma ei ole rase!" kummutas ta kõik jutud beebiootusest, kuid ometi näis teda see küsimus närvi ajavat."