esmaspäev, 2. märts 2009

PIRET JA KATI TELEKAT EI VAATA!

Vanilla Ninja Portaal uuris Piret Järviselt, millised on tema telelemmikud.

VNP: Umbes mitu tundi päevas telekat vaatad? Mis on su lemmik telekanalid?

Piret: Päevas vaatan telekat täpselt 0 tundi. Ma pole meelega oma kodutelekasse telekanaleid sisse lasknud panna, sest leian, et televiisori vaatamine on suur ajaraisk. Kasutan televiisorit vaid DVD-de vaatamseks. Häid seriaale vaatan online'is internetist.

VNP: Kes on su lemmik saatejuhid ja milliseid saateid alati vaatad?

Piret: Minu arust on Robert Kõrvits nii "Aastahiti" kui "Eesti Laulu" saatejuhina väga äge olnud. Nii et olgu siis tema minu praegune lemmiksaatejuht. Viimasel ajal olen päris palju lahedaid seriaale vaadanud ja hetkel olen suurimas vaimustuses vampiiriseriaalist "True Blood".

VNP: Kas eesti telekanalid näitavad liiga vähe või liiga palju reality-show'sid? Kuidas reality'tesse suhtud?

Piret: Kuna ma telekavaatamisega aktiivselt ei tegele, siis pole ükski reality-šõu mind segama hakanud. Aga ma usun, et on olemas nii häid kui halbu tõsieluseriaale ja kindlasti leiab igaüks neist endale just parasjagu kõige sobivama.

VNP: Kas oled väiksena mõnesse telesaatesse kirjutanud?

Piret: Ma pole küll päris 100% kindel, aga "MM Munasse" äkki...:)

VNP: Millise saate kaotaksid ekraanilt, kui sul see võimalus oleks?

Piret: Eesti telekanalid näitavad liiga palju tühiseid või mittemidagiütlevaid saateid. Ma usun, et enamus neist võiks julgelt ära kaotada, sest need ei paku inimese hingele ega mõistusele tegelikult mitte midagi vajalikku ega kasulikku. Miks on vaja Võsa Petsi sopasaateid või miks on vaja vaadata ja naerda nende rahahädas inimeste üle, kes käivad "Tõehetkes" oma väärikust ja au maha tallamas? See on ju kurb, et telekanalid selliste asjadega inimeste meeli risustavad ja samas ise oma rahakotti täiendavad.

VNP: Kui saaksid mängida ükskõik millise praeguse või kunagise telesarja/saate tegelast, siis kes see oleks?

Piret: Oi neid variante oleks nii palju...

VNP: Ning lõpetuseks - kui palju ja milliseid raadiojaamu kuulad?

Piret: Raadiot kuulan tavaliselt autos olles ja minu kindel lemmik on Raadio 2. Ainus kanal, kus saatejuhid arukat ja sisukat juttu ajavad, mitte ei pritsi suvalist mula suust välja. Lisaks on Raadio 2 muusikavalik teiste kanalite omast peajagu üle.

-----

Samad küsimused esitas VNP Katrin Siskale, kes kinnitas nagu Piretki, et teler ei ole tema elus olulisel kohal:

"Mul on kahjuks nii pikad päevad, et telekas ei mängi minu elus mingit rolli. Ka Indias elasin kuu aega telekata, mis oli minu aktiivse puhkuse puhul täiesti märkamatu fakt. :)

Aga raadiot kuulan palju, alati kui autoga liiklen või trenni teen. Raadiojaamasid klõpsin päeva jooksul väga palju, kuna palju tuleb mussi, mis ei meeldi. Seega ei saa ma ühtki konkreetset raadiojaama esile tuua."