neljapäev, 5. märts 2009

PIRET: MADONNA KONTSERT PEAKS OLEMA MULLE KOHUSTUSLIK

Elu24 uuris Piret Järviselt, kas ta on endale juba ostnud Madonna kontserdi pileti. (Madonna esineb 4. augustil Tallinna lauluväljakul. Kontserdi erikülaline on DJ Paul Oakenfold).

Piret, kas sinul on Madonna kontserdi pilet juba taskus?

Ei ole veel. Ma loodan tutvustele.

Kas loodad näiteks, et BDG juht Peeter Rebane ulatab selle sulle hõbekandikul?

Sellest ma loomulikult ära ei ütleks. See oleks väga tore!

Kas Madonna üldse meeldib sulle?

Muidugi! Miks ta ei peaks mulle meeldima, ka tema on ju popmuusik. See kontsert peaks olema mulle kohustuslik.

Miks sa sel juhul pole siiski pileti hankimisega tegelenud, homseks võivad need juba otsas olla?

Selle kontserdini on nii palju aega. Ei või ju teada, mis kõik vahepeal juhtuda võib. Võib-olla pole mind augustis Eestiski.