neljapäev, 7. mai 2009

10 ASJA, MILLETA KATRIN ELADA EI SAAKS

Portaal Buduaar alustas uue rubriigiga, kus küsib tuntud eestlastelt, millised on need kümme asja, milleta nad elada ei saaks.

Esimesena pöörduti küsimusega Katrin Siska poole. Siin on Kati 10 kõige olulisemat asja:

PEREKOND

See soojus, hoolivus ja armastus on lihtsalt asendamatu vitamiinipomm!

HUUMOR

Vähemalt peotäis kvaliteethuumorit igas minu päevas - pöörased naljad minu lähedastega kirgastavad mõnusalt! Hea huumorisoon pole kusjuures üldse defitsiit, seda annab tunda siin ja seal, õnneks!

MUUSIKA

Vahest on jube hea ennast oma klaveri läbi välja elada, luua uusi viisijuppe. On juhtunud, et unustan end pilli taha tundideks ja siis kahetsen, et polnud paberit ja pliiatsit käepärast, et kõik käigud üles kirjutada.. Mulle meeldiks väga mõnele tõsisele filmile muusikat kirjutada, see peaks olema selline kurb stoori. Ja loomulikult ei puudu muusika igast minu päevast - kuulan seda pidevalt, vastavalt tujule vahetan raadiojaamu ning cd-plaate. Ootan pikisilmi oma suure lemmiku Limp Bizkiti kontserti!

FASHION

Mood mängib mu elus olulist rolli, olen vabadel hetkedel ise endale uusi rõivaid disaininud, kuna poest pahatihti ei leia seda, mida tahaks.. Diesel on aga efektne rõivabränd, mille asju ma ikka ja jälle ihkan. Originaasleid asju leian Dieselilt nii igapäevasteks toimetamisteks kui ka suurel laval esinemisteks. Minu suur-suur favoriit.

ILUVIDINAD

Meigimaailmas on Bourjois minu vaieldamatu lemmik juba aastaid olnud ja alati suudan endale miskit uut leida. Kvaliteetne ja artistlik meigitootede valik on mulle igal tähtsal sündmusel kauni meigi kindlustanud.

KOKKAMINE

Mulle meeldib köögis möllata, isetehtud gurmee viib ikka ja jälle keele alla. Päris kift on uusi retsepte leiutada. Eestis olles käin väljas söömas üpris harva, tavaliselt juhtub seda välismaal.

FOTOAPARAAT

See pill on mul alati ja kõikjal reisidel kaasas, tihtipeale ka Eesti üritustel. Pildistan kõike ja kõiki, mis vähegi emotsioone loob ja hiljem siis süvenen piltide shoppamismaailma, tekitan erinevaid versioone sellest põnevast, mis pildile jäänud. Üllatavalt palju olen avastanud kaunist Eestit, siinse looduse varjatud paled on imelised.

IDEED

Võimalus pidevalt edasi areneda (uued väljakutsed ja ideed)

REISIMINE

See on lihtsalt kirjeldamatult mõnus tunne, kui avaneb jälle võimalus laia maailma avastama lennata, trippida omapäi varemkäimata kohtadesse, sportida vabas õhus sooja päikese all ja nautida eksootilisi kultuurielamusi igast valdkonnast! Pull on see, et tavaliselt ei puudu sellistelt endakorraldatud väljasõitudelt ootamatud seiklused, mis vahest löövad harja vägagi punaseks, kuid pärast saab kõhutäie naerda. Lõpp hea, kõik hea.

SPORT

Tähtis osa minu elus. Alustan oma päeva tavaliselt joogaga (yiengar ja hatha vaheldumisi, vahest ka shindoo) ja siis teen nädala jooksul erinevaid trenne - sörkjooksu piki rannariba, jõusaalitrenni või lihasharjutusi tervele kehale. Mõnikord on raske end õhtul peale pikka ja väsitavat tööpäeva sportima sundida, kuid iga kord kui sellega hakkama saan, on enesetunne super!