pühapäev, 24. mai 2009

KATRIN SISKAGA SOENGUTEST

Õhtulehe kodulehel on hetkel kuumaks teemaks kuulsate Eesti naiste soenguvahetused.

Seetõttu otsustas Ninjaportaal võtta ühendust Katrin Siskaga ja esitada talle mõned juukse- ja soenguküsimused.:)


VNP: Kas käid alati kindla juuksuri juures?

Kati: Jah, mina ise olen enda kõige kindlam juuksur:) Kuid kui olen planeerinud mõne päris keerulise soengumuudatuse, siis bronnin aja profi juurde.

VNP: Kui pole saladus, siis kes on su juuksur?

Kati: Kiftid soengud lasen endale pähe sättida tavaliselt Casabella salongis.

VNP: Kui tihti värvid juukseid?

Kati: Oleneb soengust. Praeguse soengu puhul värvin juukseid paari kuu tagant.

VNP: Kas kuulad juuksuri nõuandeid või on sul juuksuritooli istudes olemas nägemus kindlast soengust?

Kati: Juuksurisse lähen tavaliselt kindla sooviga.

VNP: Millal viimati juuksuris käisid ning kas sul on juuksuris olles ka ekstreemseid olukordi ette tulnud, kus soeng pole näinud välja selline nagu soovid?

Kati: Märtsi lõpus käisin viimati ja tegin üpris drastilise muutuse - lasin blondidesse kiharatesse lisada tumeblondi ja kohvipruuni. Vahelduseks selline naturaalne look. Aga mingeid jubedaid ebaõnnestumisi pole ette tulnud, sest juuksurid on olnud väga head, keda külastan ning ise oma juustega midagi ette võttes olen püüdnud olla hästi hoolikas.

VNP: Mis on juuksepikenduste suurimad plussid ja miinused?

Kati: Ma ei tea, mul pole kunagi juuksepikendusi olnud. Kuid clip-in on mugavaim viis endale kiiresti kohev ja efektne soeng meisterdada.