reede, 2. oktoober 2009

FÄNNITSOON #16: CHRISTOPHER AMEERIKAST

Ninjaportaali Fännitsooni rubriik on tagasi ja tutvustab teile sellel kuul 19-aastaseks saavat Ameerikas elavat Christopheri, kes avastas Vanilla Ninja küll alles hiljuti, kuid fännab bändi juba täie tõsidusega!

ANDMED:

NIMI: Christopher
SÜNNIAEG: 17/10/1990
ELUKOHT: USA - sündinud Townsend Massachusettsis, praegu elab Warwick Rhode Islandil.

--------------------------------------

VNP: Kui kaua oled Vanilla Ninjat fännanud ja millest see alguse sai?

Christopher: Olen Vanilla Ninjast teadlik olnud ainult mõned päevad. Sattusin internetis nägema nende muusikavideot "Liar" ja tüdrukud hakkasid mulle otsekohe meeldima.

VNP: Kes on su lemmikNinja ja miks just tema?

Christopher: Mu lemmik on kindlasti Lenna! Kui ma nägin teda "Liari" muusikavideos, oli ta peajagu teistest üle. Juuksevärv, hääl - kõik tundus minu silmis täiuslik.

VNP: Millised on sinu lemmiklaulud Vanilla Ninjalt?

Christopher: Lemmikuteks on "Liar" ja "Blue Tattoo". [Hiljem palus Christopher loetellu lisada ka pala "Don't You Realize" - VNP]. "Liar" on suurepärase meloodiaga ja tekitab tõeliselt hea enesetunde. "Blue Tattoo'l" on tume tunnetus - mulle meeldib, et laulu algus tekitab kurva, sügava tunde, kuid loo edenedes muutub see üha jõulisemaks, tekitades tunde et oled kõigeks võimeline.

VNP: Milline on nende parim muusikavideo?

Christopher: Selleks on kahtlemata "Liar". Video on suurepärane - lauljatari [Piret Järvise - VNP] kutt jääb talle vahele ning tüdruk saab talle video lõpus kätte maksta. Pluss laul ise on ka võrratu!

VNP: Oled sa kuulnud ainult VN singleid või ka laule nende albumitelt?

Christopher: Olen kuulnud niipalju kui laule leidnud olen. Ma pole Ameerika plaadipoodides nende albumeid näinud ja sellest on kahju, sest ma tahaksin väga nende albumeid, aga ei tea, kuidas neid saada.

VNP: Milliseid artiste/bände sa veel kuulad?

Christopher: Mu lemmikbändideks on näiteks Breaking Benjamin, Good Charlotte, Big and Rich (kantri) ja Daughtry.

VNP: Kas oled Ninjasid maininud ka oma perele ja sõpradele? Mida nemad bändist arvavad?

Christopher: Jah - kohe kui Ninjadest kuulsin, pidin neid inimestele näitama - sõpradele, perekonnale ja isegi oma endisele tüdrukule - niivõrd elevil olin.

VNP: Kui palju oma vabast ajast neile pühendad? Kust hangid infot ja uudiseid?

Christopher: Pühendan kogu oma vaba aja sellele, et nende ja Eesti kohta infot leida. Ma olen graafikadisainer, nii et võib-olla satuvad nad ka mõnda mu lõbusasse projekti. Infot hangin internetist, bändi kodulehtedelt nagu näiteks sellelt siin.

VNP: Kas arvad, et Vanilla Ninjal oleks shanssi läbimurdeks Ameerikas?

Christopher: Kindlasti. Kui nad tahavad, võin minna oma kohalikesse raadiojaamadesse, anda neile bändi cd ja lasta neil seda kuulata. Võimalik, et see neile meeldib ja nad mängiksid seda ka eetris, kes teab!

VNP: Sinu soovid VN liikmetele? [Nagu tavaks on saanud, jätab VNP välismaiste fännide tutvustamisel soovide osa tõlkimata, et need ehedal kujul Ninjadeni jõuaksid]

Christopher: I love you girls! You girls are awesome, your my new favorite band! Hope to hear some new music from you and maybe a shoutout. I hope to hear from you girls in the future.