neljapäev, 25. veebruar 2010

ETV "RINGVAADE" ESITLES LENNA LUGU "RAPUNZEL"

ETV otsesaates "Ringvaade" oli täna, 25. veebruaril kell 19:44 külas Lenna Kuurmaa, kes lisaks intervjuule Anu Välbale esitas konkursi "Eesti Laul" finaali jõudnud loo "Rapunzel" (kell 19:51).

Viieminutilise intervjuu alustuseks küsis saatejuht Lennalt, mis jäi talle kõige eredamalt meelde India/Aafrika reisilt.

"Eks ta oli eneseületamine mõnes mõttes, sellepärast et üksinda reisida Aasias seljakotiga ja mitmeid selliseid nüansse. Oli eneseavastamise reis ja (enese) piiride kompimise reis," rääkis Lenna.

Kui Anu Välba pajatas Lennale, kuidas meedia on arutanud teemasid, et päris üksi ta siiski ei reisinud ning on spekuleeritud tema "lahku- ja kokkuminekute" üle, võttis see lauljatari ohkama. "Sellest ma ei ole kunagi aru saanud, miks see nii huvitav tundub. Ma ka hea meelega räägiks oma plaadist ja muusikast ja kõigest muust rohkem. Hetkel ikkagi käisin üksi reisil. Ma ei tea, mis siin vahepeal on kirjutatud."

Lenna tunnistas, et mõtles reisil olles väga palju ka selle peale, mismoodi esinemine 12. märtsil "Eesti Laulu" finaalis välja võiks näha. "Me vaikselt nuputame seda show-poolt, natuke on veel aega ka. Kuna ma alles jõudsin tagasi, siis kõik ei ole veel paigas lõplikult."

"Huvitav on see, et Vaiko pakkus mulle seda lugu üsna alguses, kui ma plaati hakkasin tegema ja ma ei osanud seda kohe omaks võtta. Aga nüüd, kus kõik tekst ja asjad olid valmis, ma tunnen ennast vägagi hästi seda lauldes ja mulle meeldib see sisu mis seal on - mõnikord elus asjad on nii nagu muinasjutus."

Vaiko Eplik kirjutas loo "Rapunzel" spetsiaalselt tema jaoks ning nende koostöö ei piirdu ainult selle lauluga - nagu teame, aitab mees Lennat ka tema esimese sooloplaadiga. Koostöö on Lenna sõnul olnud väga hariv. Ta on harjunud laulma stuudios, kuid nüüd lindistab oma vokaale kodus.

Pärast intervjuud esitas lauljatar loo "Rapunzel" ka televaatajatele.

Vaata Lenna intervjuud, esinemist.