esmaspäev, 15. märts 2010

"PERIKLESE" LÕPPVAATUS

Täna, 15. märtsil mängitakse Teater NO99-s viimast korda etendust "Perikles", mis esietendus täpselt kaks aastat tagasi, 15.03.2008.

"Olen viimased paar kuud täiesti teises maailmas elanud ja see on mind täielikult vaimustanud... Näha ja kogeda kuidas üks teatritükk sünnib, olla osa sellest. Ma ei oskagi kuidagi seda seletada," kirjutas Lenna Kuurmaa Vanilla Ninja Portaalile 16. märtsil 2008. "Esietendus läks kenasti, mul on siiralt hea meel, et mul selline võimalus avanes. Saan tänada kolme inimest siinkohal.:) Ja kutsun kõiki teatrisse. Kuna esietendus oli kutsetega, siis peale mu ema teisi fänne kohal paraku ei olnud- aga teil on kõigil võimalus ju veel tulla..:)"

"Et olen puutunud lähemalt kokku NO teatri inimestega, pean neid kõiki oma eeskujuks, kellelt on palju õppida," on lauljatar rääkinud Õhtulehele. "Vaatan, et minu osa selles etenduses pole pooltki nii suur kui mõnel teisel ja näen, kui raske on juba seda saavutada, mida mina teen. Et jah, näitleja töö on ikka pagana raske. Samas arvan, et see on väärt töö. Olen nüüd näinud, kus nagu mitte millestki sünnib täielik ime. See, mis lõpuks laval kõigile näha on. Proovide ajal elasin ma justkui teises maailmas. Ainult "Periklese" rütmis."

Jalavigastuse tõttu asendas Lennat 2009. aasta kevadel etendustes Marta Laan.

"Periklese" lavastas Tiit Ojasoo, mängivad Risto Kübar, Mirtel Pohla, Tambet Tuisk, Gert Raudsep, Sergo Vares, Inga Salurand, Rasmus Kaljujärv, Lenna Kuurmaa/Marta Laan, Marika Vaarik ja Andres Mähar.