teisipäev, 27. juuli 2010

VNP TOP 10: NINJADE MEELDEJÄÄVAIMAD SOENGUD (#2)

Esmaspäeval alustas VNP Ninjade meeldejäävaimate soengute top 10-ne tutvustamist, täna jätkame kohtadega 1-5.

#5: "BLUE TATTOO" PARUKAD

Oktoobris 2004 filmisid Ninjad Islandil muusikavideo laulule "Blue Tattoo", milles kannavad musti parukaid. Sünge, aga efektne!;)



#4 LENNA "LILLA" PEA

Kolm aastat hiljem, oktoobris 2007 lõi Lenna fänne pahviks sellega, et värvis oma juuksesalgud lillaks. Lähemal uurimisel selgus, et ta oli saanud osa noortefilmis "Kuhu põgenevad hinged". Kohe peale filmivõtteid olid lillad salgud ka juustest kadunud.;)



#3 RAPUNZEL, PÄÄSTA VALLA JUUS!


2010. aasta 12. märts. "Eesti Laulu" finaal. Lenna. "Rapunzel".
Absoluutselt fantastiline esitus, laul, väljanägemine! Braavo, Lenna!

Lauljatari kommentaar: "Soengu tegi Reemet, ta on olnud minu juuksur aastaid. Väga-väga hea käega. Ja väga armas inimene. Usaldan ainult teda kui teemaks on juuksed.:)"

Stilistika eest kandis hoolt Liina Stein.



#2 PIRETI VILTUNE TUKK

2003. aasta varakevadel, vahetult pärast Eurovisiooni kohalikku eelvooru, hakkasid teismelised tüdrukud juuksuri vahet voorima ja nõudsid, et tahavad endale pikka viltust tukka. Ja et juuksur ikka õigesti aru saaks, lisasid juurde, et sellist nagu Vanilla Ninjal. Ja et igasugune möödarääkimine oleks välistatud, ütlesid täpsustavalt, et niisugust nagu Piret Järvisel.

Pireti viltusest tukast sai tõeline trendisoeng.

Pireti kommentaar: "Enne Club Kung-Fu-ga eurolaulule minekut käisime kogu bändiga Oskar Voidi osava käe alt läbi, kes kõigi meie juustele värske ilme andis. Nii sai Kati endale sirge tuka, blondist Lennast sai brünett, Maarja sai endale roosad salgud juustesse ja mina sain endale veidi tuunitud versiooni tukast, mis mul tegelikult juba keskkoolist alates niimoodi ühele poole viltu oli. Oskar aga lõikas selle tuka kuidagi eriti lahedaks, nii et tõesti kujunes sellest lõikusest hiljem suur hitt, mis kuuldavasti siiani juuksurisalongides üks nõutumaid lõikusi on. Ma pole kunagi suur juustega eksperimenteerija olnud. Olen sünnist saati olnud blond ja mänginud ainult erinevate toonidega, mis blondil pakkuda on. Olen küll lõiganud juukseid lühemaks ja aeg-ajalt viltuse tuka asemel sirget tukka kandnud, aga see sama ühele küljele viltune tukk on mul ka praegu. Seega võib öelda, et olen talle üsna truu olnud."



#1 VÕIDUSOENG: KATI BLONDI-MUSTA-PUNASETRIIBULISED JUUKSED!

Vanilla Ninja hiilgeaegadel olid Katrin Siska mitmevärvilised juuksed tõeliselt pilkupüüdvad ning väikeseid blondi-musta-punasetriibulisi "katrinsiskasid" oli tänavatel jalutamas hulgi.

Ninjaportaal uuris Katilt, kas selline värvilahendus oli tema idee või andis juuksur nõu ja millal ta sellest soengust lõplikult loobus. Siin on tema vastus:

"Värvisin enda juukseid ise. Juuksuris käisin haruharva ja kui, siis oli mul selge visioon, mille juuksurile lahti seletasin, paberile joonistasin ja oma pea peal ära näitasin, et ta mind ikka õigesti mõistaks. Neil oli alati higimull otsaees, kui kolmandat värvi juustesse panema hakkasid, sest see oli omajagu harjumatu neile.

Mäletan, et kui ma alles esimesed kuud olin käinud oma punase-musta-blondi-triibulise soenguga Saksamaal Kölni tänavatel shoppamas aastal 2004, siis sealsed trenditeadlikud putiigimüüjad tegid korduvalt minu soengust põnevusega pilti. Eks selle tulemusena hakkasidki sealsed naised vaikselt minu trio-stiili levitama.

Alustasin ma sellise kolmevärvilise triibutamisega oma 6 aastat tagasi ja lõpetasin alles eelmisel, 2009 aastal - siis oli mul blond+punane, seejärel blond ja oranzh ning nüüd olen pruuni-blondikirju, loomulikku karva. Tumeda juuksevärvi mõtteid [Kati mainis hiljuti Ninjaportaalile, et on mõelnud oma juukseid ka tumedaks värvida - VNP] mõlgutan praegugi, eks näis, kas tulevikus kunagi ka ära proovin... Ei anna pead täna.:)

Nüüd olen avastanud suurepärase raviva ja sära andva toimega Davinesi juuksevärvid, millega annan oma juustele pruunikirju tooni. Vahva, et Davinesil on olemas veel sama hea toimega ka juuksepalsam (igas toonis - blond, pruun, must, punane, vask), mis värvib juuksed värskelt üle, kuid ei riku neid ja tervendab omajagu. Juuksed on peale pesu kergesti läbikammitavad ja läikivad, justkui äsja värvitud.

Davines on sama vana Itaalia bränd kui mina ja puhas ökotoode - st. selles on minimaalselt keemiat ja maksimaalselt juukseid ravivaid komponente. Minule on see päris oluline, kuna olen 13 aastat juukseid värvinud ja neid kõvasti kahjustanud. Igal aastal aga istutab muideks Davines Ladina-Ameerikas teenitud tulude eest metsa. Täiesti tervitatav heategevus!

Mõnusat järeleproovimist & kena suve jätku!
Kati"