teisipäev, 14. detsember 2010

LENNA INTERVJUU RAADIO 2-LE

Täiendatud kolmapäeval, 15.12. kell 11:38

Lenna Kuurmaa oli teisipäeval, 14. detsembril kell 14 külaliseks Raadio 2 saates "Siin me oleme".

UNISTUSTE BÄND JA AASTAHITT

Intervjuud alustati 2006. aastal raadiokuulajate poolt kokku pandud Unistuste Bändi lauluga "Sexyback". Lenna ütles, et UB-st on tal lõbusad kogemused: "Ma olen õnnelik, et sain nende muusikutega kogemata kokku. Tavaliselt ma ei seisa laval koos Raul Vaigla, Elmar Liitmaa või Kallervo Karuga. Meil oli väga fun ja tegelikult kihvt lugu tuli ka, nii et tore kogemus oli."

Enda tänavustest Aastahiti shanssidest rääkides arvas Lenna, et enamus inimesi hääletab tema lauludest kindlasti "Rapunzli" poolt, kuna see on üldtuntud laul.

VANILLA NINJAST

Loomulikult tehti juttu ka Vanilla Ninjast. "Me hiljuti kohtusime tüdrukutega ja saime kokku oma partneritega, kes olid tulnud kaugelt Tšiilist Eestisse," pajatas lauljatar. "Arutasime asju ja rääkisime ärist, nii et midagi nagu toimub, aga siin Eesti rindel hoiame siiski vaikset joont."

KOOSTÖÖST VAIKO EPLIKUGA

Nagu teada, salvestas Lenna oma esikalbumi koos Vaiko Eplikuga.

"Meil oli väga huvitav koostöö," muljetas Lenna. "Esialgu, kui me otsustasime, et proovime, teeme mõned lood ja vaatame kuidas läheb ja kui on äge, siis teeme koos, siis ma läksin Raplasse tema juurde ja käisin seal kodustuudios. Mul oli tol hetkel tervis hästi halb, nii et ma kähisesin need esimesed kaks lugu sisse, aga me saime juba sellest aimu, et asi on seda väärt. Edasi kulgeski nii, et me valisime koos lugusid - mõned mis tal olid olemas või poolikuna olemas. Mina valisin oma lemmikud, mis mulle kohe kuidagi minulikud tundusid millegipärast ja siis kirjutasime seal mõnda aega. Kogu plaadi valmimine võttis kolmveerand aastat kuni aasta- päris normaalne aeg, ei tehtud midagi liiga kiirustades. Kuigi eks lõpus läheb alati kiirustamiseks. Mõned esimesed vokaalid isegi, mis on plaadi peal, on lindistatud minu kodus, minu köögis õigemini, kus me koos Mihkel Rauaga laulsime sisse "Musta pori näkku"."

Albumi produtseerimise ja miksimise tegi Vaiko koos Siim Mäesaluga. "Lõpp läks natuke kiireks, mina seal enam kohapeal enam ei istunud, aga samas oli ju ka demo peal mul aru saada, kuidas see kõik kõlama enam-vähem saab. Kui mul olekski olnud midagi, siis sain ma seda öelda õigel ajal ära," lausus Lenna.

Intervjuus küsiti sedagi, kellega Lenna veel koostööd sooviks teha ja lauljatar vastas, et neid lauljaid ikka on - näiteks on ta juba ammu mõelnud Peeter Volkonski peale. Lisaks veel "mõned unustuste hõlma jäänud meeletult head muusikud ka - näiteks.. kes meil siin uuel aastal juubelit peab... Ma ei taha nimesid nimetada," jäi ta pisut salapäraseks.

JÕULUTUUR OTI JA POISTEKOORIGA

Sel aastal läheb lauljatar jõuluajal esimest korda kirikutuurile, koos Ott Leplandi ja Tallinna Poistekooriga. Viimased laulavad tema sõnul "maru kõrgetel häältel, väga ilusasti."

Kavas on klassikalised jõululaulud ning ilusad eesti laulud. Kui saatejuhid küsisid Lennalt, milline mittetraditsiooniline jõululaul temas kõige enam jõulutunde tekitab, nimetas ta Imogen Heap'i loo "Hide And Seek":

KIIRE ELUTEMPO

Lauljatari elu on kiire, kuid erinevalt eelnevatest aastatest üleväsimust Lennal sel aastal ei tekkinud.

"Tunnen ennast hästi selle aasta lõpu sirgel ja ma ei jäänud sellel talvel ühtegi korda haigeks, mille üle mul on ka eriti hea meel, sest tavaliselt igal talvel on mul mingi kurguprobleem olnud," tõdes ta. "Sel aastal ma olen suutnud rohkem tasakaalus hoida kogu töökoormust, õppides eelnevatest aastatest ja mulle tundub, et see aasta on täitsa hea olnud."

Õhtujuhtimise pakkumistele on Lenna viimasel ajal konkreetselt ära öelnud. "Aga firmapeod on toredad, on ju firmasid, kes tahavad kuulata head muusikat ja miks mitte esineda publikule, kes tahab sind näha ja kuulda. Aga jah, selliseid "haltuuraasju" ei võta vastu, enda südametunnistus ei luba."

NÄITLEMISEST

Filmiprojektidest rääkides ütles Lenna, et osales koos Piret Järvisega Andres Maimiku ning Rain Tolgi komöödias "Kormoronid", mis jõuab kinodesse 2011. aasta kevadel.

Lenna on väga rahul, et tal on muusikategemise kõrvalt olnud võimalust ka näitlemiseks. "Võimalusel on tõesti tore teha filmi, seriaali või teatrit. Need võimalused, mis mul on avanenud, olen ära kasutanud, nende inimestega kaasa läinud ja võin öelda, et ka uuel aastal on juba plaanis filmiideid."

Tulevikus meeldiks talle filmis mängida klassikalist armastusliini.

PEREPLANEERIMISEST

25-aastane Lenna tõdes, et ta pole inimene, kes suudab väga pika plaani järgi elada, aga ta siiski tunneb, et on pereloomiseks valmis ja kui see peaks juhtuma, sätiks ta oma tegemised pere järgi.

Lauljatar mainis, et talle meeldivad pigem tumedapealised, enesekindlad mehed.

VABAST AJAST

Ehkki Lennal on suur Facebooki lembus, ei tähenda see seda, et ta istuks ainult arvuti taga. "Näiteks eile (13. dets.) mul oli õhtul vaba aeg ja ma läksin saatesse "Jüri Üdi klubi" laulma. Vaba ajaga ma teen igasuguseid huvitavaid asju, lähen näiteks kelgutama, võtan mõne oma hea sõbra ja glögi kaasa ja möllan lumes."

Väga meeldib talle ka filme vaadata - hiljuti sai lauljatar omale Euroopa filmiauhinnagala nomineeritud filmide plaadid, mida ta võimalusel vaatab.

Filme vaatab ta enamasti hilisõhtuti: "Lesin voodis teki all ja laptop on süles."

SÖÖMISHARJUMUSTEST

Lenna, kellel kokkamiseks aega napib, ei söönud enda sõnul aasta aega liha, nüüd on ta hakanud kanaliha vaikselt enda menüüsse tagasi tooma, kuid sedagi väga harva.

Küll aga armastab ta kala, mereande ja juurvilju.

JA LÕPETUSEKS: JÕULUSOOVID

"Ärge unustage romantikat, ärge unustage lund, ärge unustage ilusat muusikat."

Saadet saab kuulata siit (vali 14. detsember, saade "Siin me oleme", kell 14-15)