pühapäev, 19. detsember 2010

LENNA R2 LIVE

Laupäeval, 18. detsembril oli Raadio 2 eetris Lenna stuudiokontsert.

Lauljatar esitas live'is lood "Musta pori näkku", "Maailm ei keerle", "Mida sa teed", "Ebaõnn naeratab", "Kogu tõde jüriööst", "Kotkasilm", "Tigedad liblikad" ning andis ka intervjuu.

Lenna bändi kuuluvad Reigo Ahven (trummid), Kiur Aarma ja Robert Vaigla (kitarr) ning Tõnis Kivisild (basskitarr). Abilisteks on veel Alo Puustak ja helimees Silver Rästa.

"Ma õudselt armastan neid inimesi, kes on mu ümber ja mul on hästi hea meel, et just nemad on. Ma arvan, et see läheb ajaga veel paremaks. Praegu, olles aasta aega eksisteerinud bänd - ma arvan, et see on alles algus. Väga kihvt on," ütles lauljatar Raadio 2-le.

Kui temalt küsiti, kas bändis on keegi, kelle sõna segases olukorras kõige enam maksab ning kes ütleb, mida teha, vastas Lenna, et selleks on trummar Reigo Ahven, kes neid kõiki koos hoiab: "Reigo on see, kelle käest ma alati julgen küsida, kui on kriisiolukord, et oot, mis nüüd saab."

Võrreldes Vanilla Ninjaga on nüüd vastutust ja otsuste tegemist palju enam. "Kui võrrelda Vanilla Ninja aegu, siis meil oli taga produktsioonitiim, kes põhimõtteliselt meil ei lasknud peaaegu et midagi öelda. Me olime lihtsalt sellised n-ö. objektid, kes olid pandud kuhugi midagi tegema. See olukord on väga erinev, võrreldes praegu selle bändiga," tõdes lauljatar.

"Ma mäletan ka seda tunnet, tehes Vanilla Ninjat, et tegelikult mingi hetk oli ikkagi selline tunne, et me nagu ise ei teegi midagi. Et me läheme küll lavale ja oleme justkui see kõige olulisem asi, aga tegelikult samas jällegi... me ei olnud nende asjade vastu, aga meil endal mõtteid genereerida väga palju ei lastud. See oli negatiivne külg, aga samas ongi, et palju raskem on teha ise. Nüüd ma olen silmitsi sellega, kus ma pean ise oma bändi promoma, ise seda pushima, ise mõtlema, kus oleks äge esineda, mida võiks teha. Koormus ja vastutus on suurem."

Lenna ütles, et Vanilla Ninjat oli väga tore teha, kuid "need ajad on möödas ja ma ei kujutaks ette, et ma peaksin uuesti midagi sellist tegema. Ma olen vanemaks saanud, olen arenenud edasi ja minu isiklik muusikamaitse on ka kujunenud, mingisuguse suuna võtnud ja see suund on indiepop, mida ma praegu Vaikoga tegin."

Lenna ise on viimasel ajal vanemat eesti muusikat kuulama hakanud, näiteks Eesti Raadio Meeskvartetti. Välismaistest artistidest meeldib talle Marina and the Diamonds.

Muuhulgas avaldas Lenna lootust, et tema teine sooloplaat ilmub juba järgmisel, 2011. aastal ja tema unistuseks on eestikeelsete lauludega murda ka välismaale.

Loodame, et see õnnestub!

Saadet saab kuulata siit (vali L 18.12 Leviosuti + R2 Live).