reede, 17. detsember 2010

LENNA TAHAB MAALE ELAMA

Viimasel ajal käivad sahinad, et Lenna Kuurmaa plaanib uuel aastal taas kodumaa tolmu jalgadelt pühkida ja laia maailma minna.

Elumuutuste kohta pärides jääb Lenna kavalalt tasa ja ütleb ajakirjale Naised: "Ei me ette tea, mis uus aasta tuua võib!"

Lauljatar lisab, et kodumaa hülgamise plaane tal praegu siiski ei ole. "Pigem olen jõudnud oma eemalolemistega ja otsimistega välismaal sinna punkti, et tahaks olla Eestis ja arendada siinset kultuurielu," ütleb ta.

Lenna loeb end pigem nende hulka, kes hea meelega lähiajal linnast maale koliks. "Ma mõistan neid inimesi väga hästi, kes seda teevad. Kõik oma võimaliku vaba aja veedaksin ma parema meelega juba nüüd metsade ja laante vahel... Mulle meeldib see vabadus. Kuigi olen sündinud ja kasvanud pealinnas, on mu vanavanemad pärit Türilt ja olen harjunud maaelu ja loomapidamisega. Igatsen ka endale kord porgandipõldu, suurt hoovi ja kohta, kus aeg ei trügi selga."