reede, 4. veebruar 2011

LENNA MAGAS HEERINGAS ÜMBER KAELA

Gripp laastab Eestimaad, aga Lenna Kuurmaad pole tõbi maha murdnud - sest ta tunneb ennetavaid nippe. "Kui keegi ütleb, et on terve öö haige olnud, siis ma talle ikka külla ei lähe - olgu ta kas või mu hea sõber," teatab ta ausalt.

Kõige ekstreemsem ravivõte, mida Lenna on kasutanud, on aga soolaheeringa ümber kaela mässimine, kirjutab Naisteleht.

"Jõulude paiku, kui mul on kõige kiirem esinemiste aeg ja tänavu oli ka jõulutuur, kadus mul ühel õhtul hääl ära. Olin nii täbaras olukorras, et esimest korda elus panin soolaheeringa ööseks kaela ümber," jutustab Lenna.

See on lauljate seas hästi tuntud ravivõte, mille tõhusust on ka Maarja-Liis Ilus kinnitanud. Enne viimaseid jõule polnud Lenna seda imerohtu omal nahal proovima pidanud. "See pole ju kõige mõnusam protseduur, ega ka kõige lihtsam - palju on mökerdamist," tõdeb ta.

Kuid jõulutuuri kontserdi ärajäämise hirmus keeras Lenna lehkava kala siiski ümber kaela, sidus "ravimi" mitmekordse kileribaga kinni, mähkis paksult marlit peale ja suure salli ka veel otsa. "Ja no tõesti - ma ei tundnud üldse seda lõhna, see oli vist nii suure kile ja riidekuhja alla mattunud," naerab Lenna.

Kas nüüd tõesti meelitas hääle tagasi see imeheeringas või lihtsalt lauljatari suur soov ja usk protseduuri tõhususse, aga igatahes astus Lenna järgmisel päeval lavale ning laulis kogu ettenähtud kava.

Allikad: Naisteleht, Publik