teisipäev, 11. oktoober 2011

PIRET AJAKIRJAS TERVIS PLUSS

Müügile on jõudnud ajakirja Tervis Pluss värske number, mille esikaanel on Piret Järvis:

"Et keerulisematel hetkedel n-ö oma elementi tagasi saada, ümbritsen ennast oma inimestega ehk nendega, kellest hoolin, kelle seltskonnas ennast kõige rohkem endana võin tunda," räägib Piret ajakirjale.

"Suhtlen väga tihedalt näiteks oma vanematega ja see on mulle üks olulisemaid pidepunkte. Nädalas mitu korda saame kokku. Meid, ka mu õde ja venda, on kasvatatud perena kokku hoidma, ja see on meie jaoks hästi loomulik."

"Vahepeal Eestist eemal elades igatsesin kodu järele meeletult. Ma kahtlustan, et ei suudaks enam kunagi pikaks ajaks Eestist ja perest kaugele kolida. Olen väga koduarmastaja."

"Kui tunnen, et on madalhetk, siis pean kiiresti ja lihtsalt leidma enda jaoks need asjad, mis meele jälle rõõmsaks teevad. Mul on välja selekteeritud halba tunnet leevendavad mõtted, millele keskenduda."

Kuidas aga premeerib Piret ennast, kui on eriti hea päev olnud? "Siis ma leian hetke, et olla omaette, ei tee midagi asjalikku ja püüan selle õnnetunde 100% läbi elada ning teadlikult tunnetada, et mul on asjad hästi."