laupäev, 5. november 2011

LENNA: OLEN SAANUD KOOSTÖÖD TEHA KÕIGI OMA LEMMIKUTEGA!

  • Artikkel Õhtulehest:
"Ma olen olnud õnnelik inimene – olen saanud koostööd teha pea kõikide oma lemmikartistidega. Need ühised projektid sünnivad siis, kui mõlemal artistil on teineteise muusika vastu suur huvi ja austus," räägib lauljatar Lenna Kuurmaa, kes on riburada pidi ette võtnud oma lemmikartistid ja nendega koos muusikat teinud.

Praegu tuuritab Lenna koos tuntud näitleja Märt Avandiga. Kümne kontserdi sisse on mahutatud paigad Haapsalust Türini. Neljapäeva õhtul andsid nad Viimsi Püha Jaakobi kirikus tuuri esimese kontserdi.

"Koostööd tekivad erinevatel põhjustel ja erinevatel aegadel," nendib lauljatar. "Koostööd Märdiga arutasin ma oboed mängiva muusiku Riivo Kallasmaaga: mõtisklesime, kellega võiks ühist tuuri korraldada – kes oleks huvitav ja kellega pole veel midagi koos teinud. Märt oli selleks suurepärane valik," räägib Lenna, kes tegi kontserttuuri pakkumise Märdile ise. "Ka eestikeelsed ilusad lood on meile mõlemale väga südamelähedased," jutustab Lenna.

Vähem kui kuu aega tagasi jõudis Lenna fännideni ka teade, et lauljatar on oma bändiridasid täiendanud vanameister Mihkel Rauaga, kes seal nüüd kitarri mängib. "Mihkel on mind läbi aastate palju inspireerinud, tema nõu olen muusikaliselt alati kuulda võtnud ja tema arvamus läheb mulle korda. Ta on suurepärane muusik ja mul on hea meel teda oma bändi ridades näha," rääkis Lenna. "Muusikute vahel peab tekkima klapp ja tunne, et tahad kellegi teisega midagi teha. Mihkliga on see tunne juba ammu ja ma ei kahetse sekunditki, et ta oma bändi palusin." Aasta tagasi palus saatest "Eesti otsib superstaari" võitjana välja tulnud Ott Lepland Lenna kaaslauljaks oma duettsinglile "Sinuni". "Lenna on minu arust üks paremaid naisvokaliste," põhjendas Ott valikut. "Lenna kuulas laulu üle, talle meeldis ja ta ütles: "Teeme ära".

Mõne Eesti naislauljaga duetti tegemas Lenna end täna ei näe. "Muidugi oleks ääretult seksikas teha rokilikku naisbändi ja särada sellega, kuid ma usun, et minu jaoks on need ajad juba möödas," vihjab Lenna kunagisele menubändile Vanilla Ninja, kus ta lend orbiidile algas. "Eks Eesti muusikailm on näidanud, et ega need naislauljate tehtud duetid pole suurt tähelepanu pälvinud. Birgitid tegid vist koos loo, kuid see läks minust mööda," mõtiskleb Lenna. "Aga ma ei arva naisduettidest halvasti. Minu jaoks oleks huvitav koostööd teha näiteks Heidy Tamme või Iiris Vesikuga. Rahvas ikkagi ootab klassikalist duetti," leiab ta.

"Märt on eelkõige mu hea sõber ja meie kooslus laval klapib, seepärast teemegi koos kontserttuuri," ütleb Lenna Kuurmaa.

Foto: Arno Saar, Õhtuleht