reede, 9. detsember 2011

PIRETI ELU 7 ELEMENTI

Piret Järvis rääkis Alkeemia.ee lugejatele oma elu 7 elemendist:

1. Kes sa oled?

Ühest küljest meeldib mulle mõelda, et olen inimene nagu iga teine. Mul on keha ja vaim, mille abil siin elus oma parema äranägemise järgi toimetan. Samas on kümneid omadussõnu ja tiitleid, mida endale omistada võiks ja mis mind ülejäänud ca 7 miljardist inimolendist eristaks. Aga seda kõike arvesse võttes pole vale öelda ka, et ega ma ei teagi päris täpselt, kes või mis ma olen.

2. Eneseareng: Moment, mis muutis Sinu maailma?

Ilmselt see hetk umbes viie aasta tagant, kui tutvusin ühe eriti lummava inimolendiga. Tema minu omast totaalselt erinev mõttemaailm niitis jalust ja paelus nii, et vaikselt hakkasid ka minu enda senised tõeksõidamised ja arusaamad sootuks teist kuju võtma. Tranformatsioonile andsid mõni aeg hiljem veel suurema hoo sisse sama isiku poolt soovitatud autorid nagu Carlos Castaneda või Eckhart Tolle.

3. Tervis: Kui oleksid iseenda doktor - mis tervisenõu sa endale annaksid?

Kuula ja usalda oluliste otsuste tegemisel alati oma sisetunnet. Vahet pole, mida ütlevad teised või kui tunne läheb vastuollu ratsionaalsuse ja loogikaga. Nii garanteerid päeva lõpuks endale südamerahu ja rahuliku südamega on iseenesestki mõista kõige mugavam ja mõnusam eksisteerida. Ja ümbritse end inimestega, kelle seltsis sul on hea olla.

4. Keskkond: Millised on Sinu kolm keskkonnateemalist soovi kuldkalakesele?

Palun tee nii, et inimesed nii palju kivilinnu juurde ei tekitaks ja prügiga nii hooletult ringi ei käiks. Ja kõikvõimalikel röövpüüdjatel ja -küttidel seo käed kinni.

5. Suhted: Milleks armastada?

Sest vähemalt minu jaoks on armastus kütus ja algaine. Ilma armastavate ja armastatud inimesteta oleksin jõuetu.

6. Hallo, Kosmos!: Kirjelda oma elu müstilisemat hetke?

Väga müstilised on soojad Eesti suveööd. Need on haruharvad korrad, kus Eesti suve jooksul ka öösel ligi 25-kraadine temperatuur valitseb. Soe tuuleke sasib juukseid ja loojumise ning tõusmise vahel olesklev päike on taevale heitnud mõne eriti enneolematu roosaka, lillaka või kuldse tooni. Oled selles hetkes, ahmid seda ilu ja vägevust ja unustad kõik muu.

7. Oled esoteerikahuviline - kirjelda palun mõnda oma võlurituaali?

Mul on kodus ühed sellised heade mõtete kaardid, millelt aeg-ajalt nõu küsin. Ja lähedaste inimeste kallistamine on ka selline mõnus rituaal, millel võlutoime.