neljapäev, 12. jaanuar 2012

LENNA ESINEB "EESTI LAULU" TEISES POOLFINAALIS

Võistluse "Eesti Laul 2012" kahe poolfinaali esinemisjärjekorrad pandi tänavu paika suure koosolekulaua ümber telemajas. Loosimisest võtsid osa kõik artistid või nende esindajad, kirjutab Õhtuleht Online.

Poolfinaalid toimuvad 18. ja 25. veebruaril ning jõuavad muusikasõpradeni läbi ETV otsesaadete. Mõlemast saatest pääsevad edasi 5 parimat, kes kohtuvad finaalis Nokia Kontserdimajas (3. märtsil).

Esimeses poolfinaalis (18. veebruaril) astuvad televaatajate ette järgmised artistid:

Lugu / Esitaja / Autorid
1. "Fight for Love" / Janne Saar / Rob Montes, Carola Madis, Janne Saar
2. "Kuu pääle" / Erasmus Rotterdamist / Paul Daniel, Jürgen Rooste
3. "Bon Voyage" / MIA / Vahur Valgmaa
4. "My Love" / Milky Whip / Karl Kanter, Helina Reinjärv
5. "I Don't Know" / POP Maniacs / Rolf Roosalu
6. "Kuula" / Ott Lepland / Ott Lepland, Aapo Ilves
7. "Tantsulõvi" / August Hunt / August Hunt ja Heiti Kender
8. "A Little Soldier" / Soundclear / Karl-Ander Reismann
9. "Made Up My Mind" / Liis Lemsalu / Liis Lemsalu, Rene Puura
10. "Valedetektor" / Loss Paranoias / Loss Paranoias

Teises poolfinaalis (25. veebruaril) selgitavad parimaid järgmised artistid:

Lugu / Esitaja / Autorid
1. "NASA" / Traffic / Ago Teppand, Jaan Pehk
2. "Mina jään" / Lenna / Mihkel Raud, Lenna Kuurmaa
3. "Bye" / Malcolm Lincoln / Robin Juhkental
4. "Oblivion" / Tenfold Rabbit / Tenfold Rabbit
5. "You're Not Alone" / Birgit Õigemeel / Mihkel Mattisen
6. "The Future is Now" / Soul Militia / Lauri Pihlap
7. "The Destination" / Mimicry / Paul Lepasson
8. "Zombi" / Orelipoiss / Jaan Pehk, Olavi Ruitlane
9. "City Nights" / Teele Viira / Priit Uustulnd, Teele Viira
10. "Ride" / Cat Eye / Karel Kattai, Tanel Roovik, Margaret Kelomees

Ühtlasi paluvad korraldajad kõigil muusikasõpradel, kes soovivad tulla poolfinaalidele stuudiosse kohapeale kaasa elama, võtta ühendust Kaire Everiga - kaire.ever@gmail.com, 5105144.

-------------------------------------

Laulu "Mina jään" sõnad:

hääled vaikusesse sumbunud
veri huultes külmast tardunud
kauaks lagled läinud rändama
kaugele nad lendavad

tuhat tähte alla langevad
su silmadesse kukuvad

mina jään
veel ootama su jälgi lumel
mina jään
veel seisma siia tormituulde
sosistama sinu nime
lendama su unes
salaja

helbed laugudele langevad
veena põskedele voolavad
lumepimeduses liblikad
käsivarsi riivavad

tuhat tähte alla langevad
su silmadesse kukuvad

mina jään
veel ootama su jälgi lumel
mina jään
veel seisma siia tormituulde
sosistama sinu nime
lendama su unes
salaja

tuultemered endaga
meid algusesse kannavad

mina jään
veel ootama su jälgi lumel
mina jään
veel seisma siia tormituulde
mina jään
veel ilmuma su peegelduses
sosistama sinu nime
salaja