kolmapäev, 18. jaanuar 2012

VIDEOD: LENNA "TEREVISIOONIS"

Täna kella kolmveerand üheksa ajal hommikul oli Lenna külaliseks ETV otsesaates "Terevisioon", et rääkida oma uuest loost "Mina jään".

"Üks päev Mihkel [Raud] saatis mulle iPhone`iga lindistatud jupikese ja küsis, et äkki saab sellest kunagi midagi teha. See jäi tegelikult mõneks ajaks ootele ja siis ma üks päev ärkasin hommikul üles ja mõtlesin, et äkki võiks sellega üldsegi Eesti Laulule minna ja siis me hakkasime seda tegema," rääkis Lenna, kuidas laul sündis.

Tema sõnul peegeldab see lugu ka nende tulevast plaati ja kindlasti kirjutavad nad Mihkel Rauaga veel lugusid juurde.

"Ma arvan, et tuleb oma sisetunnet järgida ja mõnikord asjad niimoodi kokku satuvad ja nii hästi õnnestuvad nagu meil selle video ja loo ja igasuguste uute tuultega, mis meil bändiga on selle aasta alguses olnud," arvab laulja.

Teistest "Eesti Laulu" poolfinalistidest meeldib talle kõige rohkem Traffic. Kõiki poolfinaliste ta siiski veel kuulnud pole.

Intervjuu saatele andis küll vaid Lenna, kuid kohal olid ka tema teised bändiliikmed, et esitada televaatajatele laul "Mina jään".

Lingid videoklippidele: