reede, 17. veebruar 2012

AJAKIRI NAISED: MIHKEL RAUD ÕPETAS LENNA KUURMAA ROPENDAMA

"Suhteliselt keeruline on öelda, mis teeb sõbrad sõpradeks - ma ei oska öelda," vastab Mihkel Raud küsimusele, mis pelgalt bändikaaslased päriselt sõpradeks muudab.

Lenna aga ütleb pikemalt mõtlemata, et küsimus on inimestevahelises klapis, vahendab Elu24 ajakirja Naised.

"Mõne inimesega ei tekigi seda klappi kunagi, mõne inimesega tekib see kergesti, mõne inimesega see ei püsi, mõne inimesega sa tahad edasi suhelda," rääkis Lenna.

"Minu puhul on üks mehe ja naise vahelise sõpruse tunnus see, kui ma julgen naise juuresolekul, temaga rääkides ropendada," ütleb Mihkel pärast lühikest mõttepausi, mille peale Lenna lõbusalt naerab.

"Kui ma seda teen, siis me oleme ilmselt head sõbrad. Ma olen Lenna ka ropendama õpetanud. Ta ilmselt oskas seda juba enne, aga nüüd on ta natuke julgemaks läinud ja see on tore - meie omavaheline kommunikatsioon on muutunud vabamaks," räägib mees naljatades.