reede, 10. veebruar 2012

VAIKO EPLIK: TEEN KOOSTÖÖD AINULT NENDEGA, KELLEGA MUL ON AU KOOS TÖÖTADA

Vaiko Eplik oli neljapäeval, 9. veebruaril külaliseks ETV saates "Kahekõne", kus põgusalt tehti juttu ka tema koostööst Lennaga.

"Tegelikult ma ei kirjuta hea meelega teistele muusikat. Ma lihtsalt tegin selle Lenna plaadi ja kuna see oli väga edukas, siis paljud arvavad, et nüüd ma olengi nagu Sven Lõhmus või Hendrik Sal-Saller, et minu juurde tullakse," ütles Eplik.

"Kuidas ma valin muusikuid kellega ma koostööd teen, on väga lihtne - ma töötan ainult nendega kellega mul on au koos töötada. Kui ma võtan kellegi plaadi produtseerida, siis minu jaoks ainukene kriteerium on see, et see peab olema plaat, mida mul on tõesti au teha - et kui plaat ilmub siis ma tunnen, et see on minu jaoks suur asi et mu nimi on seal peal."

"Need lood, mis Lenna plaadi peale läksid ja mis ma sinna ka juurde kirjutasin, olid valdavalt sellised mis minu enda loomingu kontekstis midagi uut ei ütleks või ei oleks huvipakkuvad. Aga samas ma olin neid spetsiaalselt kogunud just selle jaoks, et panna kunagi kokku kellelegi teisele suurepärane plaat."

"Lennal oli plaan teha plaat, kus on hästi palju erinevaid Eesti autoreid - ühega paar lugu ja teisega - aga ma lõpuks ütlesin talle, et keegi ei kirjuta nii hästi kui mina ja keegi ei laula nii hästi kui sina, milles kühvel, teeme selle plaadi. Ja nii ta läks."

Intervjuud Eplikuga näeb siit (algab saate 31 min. 53 sek.)