kolmapäev, 1. veebruar 2012

VNP LUGEJATE LEMMIK PILLIMEES ANSAMBLIS LENNA ON MIHKEL RAUD

Ninjaportaal küsis kuu aja jooksul lugejatelt, kes on nende lemmik pillimees ansamblis Lenna. Hääletus on nüüd lukus ja aeg tulemused teatavaks teha!

Kõige enam toetust (koguni 48%!) kogus 43-aastane kitarrist Mihkel Raud, kes liitus ansambliga alles eelmise aasta oktoobri lõpus.

"Mihkel on mind läbi aastate palju inspireerinud, tema nõu olen muusikaliselt alati kuulda võtnud ja tema arvamus läheb mulle korda. Ta on suurepärane muusik ja mul on hea meel teda oma bändi ridades näha," ütles Lenna Kuurmaa 2011. aasta oktoobris Õhtulehele. "Iga muusik toob endaga kaasa uue saundi ja suhtumise, usu ja armastuse muusika vastu, et tervikut täiendada. Mihkel on meid kõiki täiustanud – sobime imehästi!" arvab ta.

Auväärse teise koha saavutas VNP küsitluses 37%-ga 29-aastane trummar Reigo Ahven, kes kuulub bändi koosseisu algusest peale.

"Kuna ma olen õppinud Reigo Ahvena juures natuke trumme, siis ma saatsin talle sõnumi ükskord, et ma otsin enda bändi trummarit ja sina kindlasti tead igasuguseid noori talente. Tema ütles: "Ma pakuks iseennast"," on Lenna meenutanud.

Kui lauljatarilt küsiti, kas bändis on keegi, kelle sõna segases olukorras kõige enam maksab ning kes ütleb, mida teha, vastas Lenna, et selleks on Reigo, kes neid kõiki koos hoiab: "Reigo on see, kelle käest ma alati julgen küsida, kui on kriisiolukord, et oot, mis nüüd saab."

Kolmandale kohale platseerus 7%-ga 36-aastane kitarrist Kiur Aarma (kes on bändis samuti algusest peale olnud) ja neljandaks 6%-ga basskitarrist Tõnis Kivisild, kes tähistas eelmisel pühapäeval 27. sünnipäeva ja on bändi liige 2010. aasta sügisest.

"Ma olen nüüd poolteist aastat seda bändi teinud ja liikmed on vahetunud. Praegu julgen öelda küll, käsi südamel, et ma olen niiöelda koju jõudnud," ütles Lenna sellel kuul ETV saates "Kahekõne". "See tiim, kes mu ümber on, on need, kellega mul on kõige parem, keda ma usaldan ja kes mõistavad seda, mida ma tahan teha."

Kokku avaldas VNP gallupis arvamust 82 inimest. Suured tänud teile! :)