pühapäev, 30. detsember 2012

PIRET ON AJAKIRJA "ANNE & STIIL" JAANUARINUMBRI ESIKAANEL


Kui mõnigi Vanilla Ninja fänn imestab siiani, miks bänd tipus olles muusikaorbiidilt kadus, siis selge vastuse annab Piret Järvis Anne & Stiili intervjuus, kus räägib koduigatsusest ja soovist Eestis püsida, vahendab Õhtuleht Online.

Piret räägib, et tuttavat bändimelu sai ta hetkeks tunda möödunud kevadel, kui ta "Pealtnägija" tarbeks Ewert and the Two Dragonsiga paar päeva Prantsusmaal ringi sõitis. "Mulle tuli päris ruttu meelde, kuidas ma Vanilla Ninjaga megatuuritamise ajal nii väga kodu igatsesin. Mu koduks oli mitu aastat järjest mu kohver ja ühel hetkel tekkis tunne, et appi, ma ei taha seda!"

See kiiks pole tal üle läinud siiamaani, kui bändi viimase plaadi väljatulekust ja suurest tuuritamisest Saksamaal, Austrias ja mujal on möödas juba seitse aastat. "Omad inimesed on ju ikkagi siin ja ma tahan olla nende lähedal."