reede, 15. veebruar 2013

PALJU ÕNNE! "MINA JÄÄN" VÕITIS EMA-L PARIMA LAULU AUHINNA

Lenna Kuurmaa võitis sõbrapäeval Nokia Kontserdimajas toimunud Eesti Muusikaauhindade galal Aasta Parima Laulu auhinna, mille andis üle dirigent Aarne Saluveer.

Lauljatar ütles Õhtulehele, et eelmine muusika-aasta oli hea ja parimad muusikud said EMA-l pärjatud. Nii mõnegi võitja albumit on ta korduvalt kuulanud, näiteks Vaiko Epliku oma. Samuti kinnitas Lenna, et plaanib sel aastal oma teise sooloalbumi välja anda. (Link Õhtulehe videointervjuule).

Kuurmaa on nüüdseks võitnud viis EMA auhinda, neist kaks parima laulu eest ("Rapunzel" ja "Mina jään").

Palju-palju Lennale, Mihkel Rauale ja kõigile kes laulu "Mina jään" valmimisega seotud olid :)



EMA 2013 võitjad:

Aasta Album – Vaiko Eplik "Varielu"
Aasta Ansambel – Põhja-Tallinn "Per Aspera ad Astra"
Aasta Debüütalbum – Põhja-Tallinn "Per Aspera ad Astra"
Aasta Meesartist – Ott Lepland "Öö mu kannul käib"
Aasta Naisartist – Iiris "The Magic Gift Box"
Aasta Jazzalbum – Mustonen/Sooäär/Remmel/Ruben "A Tempo"
Aasta Etno/Folkalbum – Orelipoiss "Ilus ja kole"
Aasta Elektroonikaalbum – Tiger Milk "Supernatural"
Aasta Alternatiiv/Indiealbum – Tenfold Rabbit "Travel the World"
Aasta Metalalbum – Pedigree "Satanic Disappointment"
Aasta Rockalbum – Vaiko Eplik "Varielu"
Aasta Popalbum – Ott Lepland "Öö mu kannul käib"
Aasta Muusikavideo – Kerli "Zero Gravity"
Aasta Parim Laul – Lenna "Mina jään"
Aasta Hip-Hop/Rapalbum - Põhja-Tallinn "Per Aspera ad Astra"
Panus Eesti Muusikasse – Anne Erm


Lenna Kuurmaa gets best song award @ EMA 2013 by bigproblem11
 
 
Lenna - Sinule by bigproblem11