teisipäev, 19. november 2013

LENNA: ROKILIK POOL ON MINUS AMMUSEST AJAST

ERR-i meelelahutusportaalis Menu ilmus artikkel Lenna Kuurmaast, kes räägib oma uuest plaadist (sealhulgas avaldab enda lemmikloo), emaks olemisest ja "Eesti Laulu" konkursist:

Lenna Kuurmaa tuli novembris välja oma teise albumiga "Teine" ning lauljatar tunnistas, et uut plaati ootas kaua nii tema ise kui ka fännid.

"See album on mulle väga suure tähendusega. Kaua sai oodatud seda nii endal kui fännidel, sest uus materjal ja protsess kogus ennast ja võttis aega. Hea meel, et lõpuks on valmis ja hea meel, et Mihkel Raud leidis aega ja inspiratsiooni, et luua nii palju muusikat, sest ta pole päris pikalt laule kirjutanud," selgitas Lenna Menule.

Lauljatari esimese albumi "Lenna" ilmumisest on möödas juba kolm aastat ning naine tunnistas, et kahe plaadi vahel on suur erinevus. Kui Esimene album oli pigem Vaiko Epliku looming, siis uus album näitab Mihkel Raua käekirja.

"Mihkel Raud kirjutab ühtmoodi lugusid ja Vaiko Eplik teisiti. Kahe albumi kõlapilt on hoopis teine," selgitas Lenna, kelle sõnul on uus looming rokilikum ja käredam.

Kuigi plaadi materjal sündis suures osas Mihkel Raua käe all, rääkis albumi sünnil palju kaasa ka Lenna ise. "See on minu ja meie bändi ühine plaat ning ansambli ühised otsused sündisid kõik koos. Ma andsin oma ajast nii palju, kui vähegi võimalik oli, aga loomulikult võttis lapsega tegelemine oma aja," ütles ta.

Lenna lisas, et tulemusega on kõik rahul. Enda lemmiklooks albumilt "Teine" peab lauljatar "Supernoovat". "Kohe alguses jättis see hästi tugeva mulje. Mihkel on kirjutanud väga puudutava ja liigutava teksti. See on üks võimsamaid palasid plaadi peal," arvas lauljatar.

Iga looming on raske tulema

Lenna, kes sai selle aasta märtsis emaks, tunnistas, et laps ei ole seganud tal muusikategemist, küll on ta seda protsessi natuke pikendanud.

"Lapsega tegelemine on võtnud enamiku minu ajast ja sellepärast läks ka plaaditegemine pikemaks kui muidu, aga ma ei ütleks, et lapse kõrvalt oleks raskem muusikat teha, iga looming on raske tulema," rääkis Lenna.

Kuigi Lenna rokihõngulise plaadi materjal on pigem Mihkel Raua looming, kinnitas lauljatar, et ka teda ennast pole lapsesaamine muusikaliselt mõjutanud.

"Mina ei ole muutunud rokilikumaks, minus on rokilik pool päris ammusest ajast. Vaiko muusika oli rohkem indie-pop ja pehmem ning alternatiivsem. Lapseootus pole mind muusikaliselt väga muutnud, ma olen ikka see, kes ma olin ennegi," lausus ta.

Mõtleb Eesti Laulu konkursile

Nüüd, kui Lenna uus plaat väljas on, ei teagi ta veel päris täpselt, mis samme ta muusikamaailmas järgmisena astub. Praegu on tal bändiga plaanis nii kontserte kui ka festivale.

Esimesed kontserdid annab Lenna Sinilinnus, kus ta kolmandal ja neljandal detsembril oma uut albumit "Teine" tutvustab.

Suurt rõõmu tunneb Lenna eelkõige selle üle, et inimesed on tema albumi hästi vastu võtnud, seda näitab nii plaadimüük kui ka huvi albumi esitluskontsertide vastu.

"Olen kuulnud, et inimesed on rõõmsad ja rahul. Loomulikult oli rõõm kuulda, et plaadiesitluskontsert müüdi nelja päevaga välja ja tegime veel lisakontserdi," lausus ta.

Lauljatar tunnistas, et korra on tema peast läbi käinud ka mõte osaleda Eesti Laulu konkursil. "Võib-olla tõesti, miks mitte," arvas Lenna.