laupäev, 16. november 2013

MIHKEL RAUD: LENNA ON MAKSIMALIST, OMAMOODI NAIS-HAMLET

Nädalavahetuse Eesti Päevalehes on kolmeleheküljeline intervjuu Mihkel Rauaga ja sõna saab ka Lenna Kuurmaa.

"Lenna on minu tööandja. Ma ei oska ilmtingimata alandlik olla, aga on olukordi, kui tuleb olla - näiteks talle laulude kirjutaja rollis," räägib Mihkel ajalehele. "Need kaheksa [viieteistkümnest] on talle loodud ja ainult tema meeldimise järgi plaadile valitud. Lenna on maksimalist, ma saan temast hiilgavalt aru. Mulle Lenna väga meeldib ja tema esitus teeb minu visanditest laulud. Temaga ei ole tingimata olnud lihtne töötada, sest ta võib olla tohutu kõhkleja, pidev ringimõtleja, omamoodi nais-Hamlet. No ja mina olen täpselt samasugune. Teisest küljest on olnud selles ka omad head pooled, sest liigne enesekindlus ei tähenda loomeprotsessis tingimata ainult head. Mingi higi, piin, veri ja pisarad peavad olema küll, ükskõik kui banaanselt see ei kõla. Ja selles protsessis oli neid sedavõrd, et julgen nüüd öelda: sai hea plaat."

Lenna iseloomustab Mihklit kui väga südamlikku ja hoolivat sõpra, värvilist isiksust: "Temaga on alati huvitav vestelda, sest ta teab nii palju ja tal on ka eriline huumorisoon. Muusikuna on ta maksimalist ja kui tal mõni kinnisidee tekib, siis ka üsna järeleandmatu."

Albumi "Teine" kohta lausub lauljatar: ""Teine on meie bändi seest sündinud looming ja omakeskis produtseeritud plaat, kõigi osalus oli plaadi sünni juures oluline. Mihkli muusika kõlab võimsalt ja veidi melanhoolselt, isegi traagiliselt. Ja mul on väga hea meel, et sain teha koostööd oma lemmikluuletaja Jürgen Roostega!"

Kogu intervjuud saab lugeda Eesti Päevalehest :)