reede, 1. november 2013

RAADIO 2 MUUSIKANÕUKOGU HINDAS LENNA UUT LAULU

Raadio 2 saates "Muusikanõukogu" arutleti täna Lenna uue laulu "Seal, kus jäljed kaovad maast" üle.

Muusikakriitik Siim Nestor kiitis loo paitavat ja pehmet meeleolu. Samuti meeldis talle, et kuigi lugu läks lõpus tormilisemaks, jäi see siiski suhteliselt vaguraks. "Meloodiliselt ei olnud mitte midagi sellist, mis külge hakkaks, oligi selline paitav, leige tuuleiil. Loo enda sisu minuni ei jõudnud," ütles mees, andes palale 6 punkti kümnest.

Teine saatekülaline, räppar Metsakutsu mainis, et tema on seda lugu juba kuulnud. "Mul on Lenna Kuurmaaga selline imelik asi, et ma täpselt ei saa aru, mida ta sihib. Tavaliselt see mulle artisti puhul meeldib, aga Lenna puhul on see kuidagi ebasümpaatne. Selle loo puhul mulle tundus, et mingi error on loost puudu." Lisaks mainis ta, et laulu lõpp jäi kiirendamata kuid jättis keskmisest parema mulje ning andis samuti 6 punkti.

Muusikakriitik Valner Valme ei tundnud algul äragi, et lauljaks on Lenna. "Laulmisele pole mul mitte ühtegi etteheidet. Siin olid käärid, mis said õnnelikult kokku. Siin oli pehme, rahulik, tundub et isegi liiga malbe ja distanseeritud esitus, aga teisalt oli kuulda, et see on tehtud intensiivse sisseelamisega ja seetõttu see mahedus töötas. Lenna suudab jätkuvalt üllatada! Küll aga jah, ma olen nõus Metsakutsuga, et siin oli kõik isegi liiga ilus ja mingisugune viga oli puudu. Ka arranžeering oli halvas mõttes teisest ajastust, kitarri kõla oli täpselt ´80ndate poprocki bändidelt U2-st kuni õrna The Cure virvenduseni. Muster mida mängiti oli iseenesest suht sümpaatne oma korduvuses." Valnerilt 7 punkti.

Seega hindas Muusikanõukogu Lenna lugu 19 punktiga 30-st.

Kuula saatelõiku: