reede, 25. aprill 2014

LENNA KOOSTÖÖST ITAALIA PLAADIFIRMAGA: UUED VÄLJAKUTSED ON PÕNEVAD

Portaal Menu avaldas artikli Lennast ja Moonlandist:

Möödunud aastal võttis Lenna Kuurmaaga ühendust Itaalia plaadifirma Frontiers Records, kes soovis Eesti lauljatariga plaati teha. Lenna tunnistas, et pakkumine oli üllatuslik, kuid tänaseks on koostöö jõudnud nii kaugele, et Lennat saab mai alguses näha Milanos Frontiers Rock Festivalil.

Projekt kannab nime Moonland featuring Lenna Kuurmaa ning laulja tõdes Menule, et seni pole teada, mis koostööst edasi saab. "Ma ei oskagi veel midagi oodata, sest see on üsna üllatuslik koostööpakkumine ka minu jaoks. See on selline kompimata maa, ma ei tea, mis võiks sealt tulla ja mis võiks saada," tõdes Lenna.

Seda, mis Frontiers Recordsiga valminud plaadist saab, otsustab paadifirma. Lenna tõdes, et Eesti pinnale see suure tõenäosusega ei jõua. "Itaalia projekt on rahvusvaheline projekt, ma ei oska öelda, kas see üldse Eestis peaks välja tulema ja ma kahtlen selles. See on Itaalia enda soov ja neil on konkreetne plaan ja turg selle plaadiga," rääkis Lenna.

Rokkmuusikat esindav Frontiers Records jõudis Lennani tänu tüdrukutebändile Vanilla Ninja, mille üks liikmetest Lenna oli. "Nad tahtsid esiteks naislauljat oma plaadifirma alla ja selle materjali põhjal, mis Vanilla Ninja on kunagi teinud, rokilauljat," selgitas laulja.

Projekte Eestis unarusse ei jäta

Lenna rõhutas, et koostöö Itaalia plaadifirmaga ei tähenda seda, et tema ise oma stiili kuidagi muutma peaks. "Mina olen ikka nagu mina olen, aga need lood, mis plaadile said, on teine stiil. On rokk ja 1980-ndate sugemetega meloodiline rokk. Mina ei pea muutuma, mina laulan nagu ma laulan neid laule," rääkis ta.

Tähelepanu jagub lauljataril nii Lenna projektile Eestis kui Moonlandi projektile Itaalias. "Itaalia asi on ikkagi puhas projektipõhine koostöö ja uus asi. Lauljal on ikka huvitav teha erinevaid asju, see on minu töö ja see on enda jaoks värskendav, et saab natuke teist asja teha. Samas on see ka arendav," lausus ta.

Lenna lisas, et Eestis on selge, millist muusikat ta teeb ja kellele ta seda teeb, kuid välismaal on alati tore käia ning uued väljakutsed on põnevad.

Seda, et ta peab tulevikus kahe projekti vahel valima hakkama, Lenna ei usu. "Ma arvan, et ruumi on mõlema jaoks. Ma olen kindel, et mul on vaba voli teha mõlemat ja mul on õigus mõlema jaoks. Ma ei pea valima ühte või teist," rääkis ta ja kinnitas, et Itaaliasse ta jäädavalt kindlasti ei lähe.

"Itaaliasse ma ei koli! Küll on seal tihedalt käidud ja võib-olla on vaja ka tulevikus minna, eks seda ole näha," lausus ta.

Moonland featuring Lenna Kuurmaa astub Milanos toimuval Frontiers Rock Festivalil üles teisel mail.