neljapäev, 15. mai 2014

TÄNA: "LAULA MU LAULU" VIIMANE SAADE

Täna kell 20:30 näitab Kanal 2 "Laula mu laulu" lõpusaadet, kus saates osalejate hittlood kõlavad duettidena.

Iga laulja esitab kaks laulu: ühe enda ja teise duetipartneri repertuaarist. Sünnivad kooslused: Tanel ja Getter, Lenna ja Genka, Jaan ja Hardi, Genka ja Getter, Marju ja Tanel, Jaan ja Lenna ning Hardi ja Marju.

Esitusele tulevad:
Tanel Padar ja Getter Jaani "Jõesäng"
Genka ja Lenna Kuurmaa "Kopli – Ülemiste – Kopli"
Jaan Pehk ja Hardi Volmer "Üürnik"
Getter Jaani ja Genka "Ebareaalne"
Marju Länik ja Tanel Padar "See öö on armastuse aastapäev"
Lenna Kuurmaa ja Jaan Pehk "Mina jään"
Hardi Volmer ja Marju Länik "Kasevete aeg"

Kohe pärast saate lõppu, kell 22 jätkub lustlik meeleolu Kanal 11 jätkusaates "Kuula mu laulu", kus külalisteks on Sepo Seeman, Nele-Liis Vaiksoo ja Bert Pringi.

Kahel järgmisel neljapäeval meenutatakse "Laula mu laulu" selle hooaja kõige üllatavamaid, kaunimaid ja meeldejäävamaid lugusid ja hetki.