reede, 4. juuli 2014

LENNA RÄÄKIS KROONIKALE OMA KOGEMUSTEST ÕLLEGA

Ajakirja Kroonika värske number uuris telesaate "Laula mu laulu" osalistelt, milline on olnud nende veidraim kogemus õllega.

Lenna Kuurmaa vastas nii: "Kui ma varasemas nooruses olen ikka joonud, oli rohkem ka pidusid, siis nüüd, pereelu ja väikese lapse kõrvalt pole ma enam ammu tarbinud. Ma olen peaaegu karsklane. Aga muidugi ma olen õlut maitsnud, ma tean, mis maitsega ta on! Aga see on muidugi väga väike kogemus, seega veidrat pole üldse... Ma ei ole katsetanud isegi õlle- ja munasegu, mis pidi juustele hästi mõjuma. Ka kurguvalu vastu pole ma õlut tarvitanud - väidetavalt pidi kurguvalu vastu just soe õlu aitama. Ma küll olen kuulnud mingeid lugusid ja retsepte, aga ei ole neid katsetanud - võib-olla kunagi tulevikus!"

Kui juba "Laula mu laulu" saatest juttu tuli, siis Tanel Padar rääkis neljapäevases Sky Plusi hommikuprogrammis, et nende esinemisele Õllesummeril tuuakse 10. juuli hilisõhtul lavale laud nagu telesaateski. Repertuaariks ikka saates esitatud lood.