reede, 31. oktoober 2014

VEGAN EKSPERIMENDI TEINUD PIRET: TAIMNE TOITUMINE EI SOBI MULLE

Piret Järvis toitus oktoobris eksperimendi tõttu kaks nädalat ainult taimsest toidust.

"Lõppjäreldus on see, et mulle ei sobi taimne toitumine," rääkis Järvis peale kahte nädalat ETV "Terevisioonile". "Ma arvan, et ma mõtlesin liiga palju toidu peale terve see aeg. See häiris mind."

Eksperimendi esimeses pooles tundus Piretile, et ka kõht polnud piisavalt täis ja mõtteis oli ainult toit. "Võib-olla sellepärast, et see kõik on nii uus ja ei leia poest kõiki neid asju. Iga päev pead neid retsepte kammima..."

Siiski avastas ta ka ühe eriti hea asja: "Minu veganluseperioodi niiöelda hittleid - üks tõsiselt maitsev asi - (vegan)juust. Ise tegin kookospiimast Sandra Vungi retsepti järgi ja see on minuarust imemaitsev."

Samuti üllatas Piretit see, et isegi kiirtoidukohas Hesburgeris müüdi vegan wrappi.